Volledige versie bekijken : Aldi Pc Vista Upgrade



Kpt Gibson
12 January 2007, 21:38
Vanaf nu kunnen alle nieuwe Medion Pc's een licentie vrije upgrade naar Vista bestellen. Voor 20 euro verzend en materiaal kosten. Klinkt goed hé? Maar...

Nu wou ik dat dus bestellen: Ik ga op de Medion site en zie dat die enkel via hun site te bestellen is (of ik vind toch geen andere manier).
Ik vul al m'n gegevens in zoals naam, adres , serial number, ... je weet wel.
Tot ik op een pagina kom waar ze de betalingswijze tonen.
Dat kan blijkbaar alleen met een VISA of Mastercard :angry::angry::angry:
Mijn bankkaart heeft geen enkel van de 2.
Dit vind ik echt STOM van Medion. Het is toch logisch dat niet iedereen Visa of mastercard heeft?
Kheb nu via hun service een mail gezonden met de vraag of dit ook via overschrijving kan.
En als ek tegen maandag geen mail terug heb. Of ze geven me geen nuttig antwoord zal ek eens telefoneren naar hen. En ik zal niet wel gezind zijn denk ik.
Medion heeft me nu echt teleurgesteld.

g_man
12 January 2007, 21:46
...En als ek tegen maandag geen mail terug heb...

Dan vrees ik dat je maandag de telefoon ter hande zal moeten nemen,... de laatste maal dat ik hen een mail stuurde, heb ik 14 dagen, jawél 14 DAGEN, moeten wachten vooraleer ik antwoord kreeg...;)

Kpt Gibson
12 January 2007, 21:52
Dan vrees ik dat je maandag de telefoon ter hande zal moeten nemen,... de laatste maal dat ik hen een mail stuurde, heb ik 14 dagen, jawél 14 DAGEN, moeten wachten vooraleer ik antwoord kreeg...;)
Dan zullen ze wel heel behulpzaam en vriendelijk moeten zijn om mij niet nog bozer te maken.

Emile.H
12 January 2007, 23:34
Ik heb hier in een maand tijd al 2 klachten gezien over medion :S
Overlaatst over die Medion MP3 spelers...

coopman
12 January 2007, 23:39
da hebde he met zo'n winkels als je een pc bij de pc boer zou kopen zou dit zo geen probleem zijn

Nostradamus
12 January 2007, 23:42
Emile.H bedoel je soms die MP3 spelers die zo vlug uitverkocht waren in de Aldi misschien?
Dit was geen klacht over Medion hé ;)
Heb zelf nog geen last ondervonden bij/van Medion.
Ik heb eens éénmaal naar de helpdesk gebeld met een vraag en ben daar vlug en beleefd geholpen geweest ;)

Francis
13 January 2007, 11:32
De helpdesk laat u ook een e-mail zenden het gaat blijkbaar via Microsoft.
Even geduld hebben er komt wel iets uit de bus.

stijnie168
7 February 2007, 15:03
jipz, ik heb ook zo'n pc bij aldi gekocht en heb normaal ook een upgrade maar tlukt maar niet om die te bestellen, ik druk al mijn gegevens in maar op het moment dat ik visa nummers ingeef en ik druk op continue gaat het niet :s er gebeurt helemaal niets als ik op continue druk. Echt heel heel raar:s nu wil ik wel bellen maar weet ik niet naar waar ik moet bellen :sweten jullie x?

PeterN
7 February 2007, 15:30
Even ter zijde:
Betalingen met Visa, Mastercard op het internet gaan tegenwoordig meestal ook via de bank. Je MOET dus een pcbankingscontract hebben met digipass, ook voor Visa betalingen om te kunnen ondertekenen. Net zoals je pcbankieren doet, moet je dus ondertekenen met een code. Je komt immers na ingave van de kaartnummer op de site van uw bank om te ondertekenen.

Kpt Gibson
7 February 2007, 16:13
Ik heb Vista nu besteld met een mastercard. Eerst had ik ook het probleem met die continue knop. Maar na een telefoontje naar medion hebben ze me verteld dat de server overbelast was. 1 dagje later ging het perfect.

Gruwelijk
17 February 2007, 23:08
Heb ook zo'n Aldi-ding maar ik doe de moeite maar niet.
Die ik heb is trouwens een "nederlandse".
Op de tv-kaart die er inzit kan niet direct een schotel worden aangesloten, en zoals nu vertelt wordt kan dat op de "Belgische" modellen wel?!?
Ik vindt de tv-kaart zelf ook maar povere beeldkwaliteit leveren.
En om nog even door te zeuren, is media-edition ook niet meer dan een prul-add-on die je enkel laat opnemen in wmv en dingen brand die niet op een stand allone-dvd afgespeeld kunnen worden.
Autonome programma's zullen een beter resultaat geven.
o ja er staan 2 geheugenmodules in van 512 daardoor word opgrade naar 2 gig ook veel te duur dus dat maar niet.
Pinnacle geeft bij bepaalde actie's out of memmory en virtueel lijkt hij niet te slikken, dat dan ook maar niet.
Genoeg gekankert voor nu, prettige dag verder
Grt Grwlk

dewoef
24 February 2007, 21:37
ter info
heb de vista kunnen bestellen zonder problemen maar heb hen gebeld om te betalen zonder visa/mastercard dat komt niet goed het kan enkel met die 2 kaarten had gezegd dat ik geen visa of master heb ze stelden voor om iemand anders zijn kaart te gebruiken dus verwacht niet te veel van uw tel van maandag
groetjes van dewoef

t896743
24 February 2007, 21:45
Heb ik het hier goed begrepen? Is het zo dat je je ALDI pc kunt laten upgraden naar Windows Vista? Ik heb een Medion pc van nu een tweetal jaar oud en een Medion laptop van een jaar oud. Kan ik nu eveneens die procedure doorlopen om een upgrade naar VISTA te krijgen?

Mvg;