Volledige versie bekijken : Printer Probleem



pro
13 January 2007, 16:01
hallo....
ik zit gepaart met een verschrikkelijk irritant probleem...
ik heb 3dagen gelezen een nwe printer gekocht en deze wil maar niet volledig instaleren op mijn laptop....

merk printer=Brother DCP-115C
merk laptop=acer...win xp pro

**de printer is via usb en is all in one versie....

***het probleem is als volgt:ik steek de driver in mn laptop....instaleer de MFL-PRO Suite(printer instaleer programma)...eens hij aan 50% zit komt er een melding op mn scherm''stuurprogramma win xp home edition instaleren of kopieer bestand naar pad''....ik geraak er maar niet wijs uit...

tevens heb ik een gelijkaardige driver opgezocht op het internet maar ook deze maakt niets of weinig indruk....

IK SNAP HET NIET MEER......:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

mss kan iemand mij iets meer vertellen???

met vriendelijke groeten en enorme dank
PRO

Peter.B
13 January 2007, 16:54
en als je nu eens uw printer eerst aansluit en dan opstart.krijg je dan de melding niet "heb nieuwe hardware gevonden"? zonder de driver eerst te installeren.

g_man
13 January 2007, 21:03
en als je nu eens uw printer eerst aansluit en dan opstart.krijg je dan de melding niet "heb nieuwe hardware gevonden"? zonder de driver eerst te installeren.

Kan lukken, maar tegenwoordig moet je eerst de drivers installeren en dán pas het apparaat aansluiten...daar waar het vroeger omgekeerd was.;)

pro
14 January 2007, 04:24
hetgeen ik hier lees weet ik al....eerst den driver en derna de printer...
het probleem is...dat de driver van mn printer tussen door naar windows home editie vraagt....en ik het een pro versie(origineel)...

kheb nog iets te melden....
ik heb een bleutooth steak....werkt uitsekend....
maar het irritante is ...nadat ik mn laptop afslite en ik doe hem terug aan dat de bleutooth niet meer werkt...en dus moet ik die terug van mn systeem smijten....
das ook maar raar eh....
als ik die instaleer en ik werk er mee is da allemaal goe;..ens ik de laptop uit zet en terug aan zet is de werking niet meer zoals tervoren....
en de driver ervan is noghtans helemaal geinstaleerd...
grtz

pro
15 January 2007, 04:19
mededeling ivm mijn bestaande printer probleem
als ik zie op help en ondersteuning en kijk op mijn systeem gegevens dan zie ik dat ik op mn laptop OOIT windows home editie heb gehad....en dat kan kloppen!!....ik ben mn laptop door een vroegere herstelling 3weken kwijt geweest...en bij de terug gaven hebben ze dus home eraf gehaald en een originele licentie van XP PRO er op gezet....
dus das dus de reden waarom mn printer driver halverwege de instalatie naar de home editie vraagt
NU IS DE VRAAG=hoe kan ik dit probleem verhelpen???want da maakt toch ni uit welke XP versie ik heb???is da nu PRO of HOME...XP ondersteunt da toch???want ik ben zelf geen leek op pc gebied...
hoe kan ik voorkomen dat hj naar home editie vraagt...en of wat kan ik doen om dat probleem te verhelpen???

alvast bedankt

pro
16 January 2007, 17:37
usbprint.sys is da bestand ergens FREE te downloaden????????????

Peter.B
16 January 2007, 17:42
zou deze lukken; http://www.usb-drivers.com/drivers/127/127774.htm

woepi
16 January 2007, 17:46
usbprint.sys is da bestand ergens FREE te downloaden????????????

Hier vind je hem: http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=127774
Je moet je wel registreren;)

pro
2 February 2007, 18:38
printer prob hierbij opgelost...
thx allen voor de fijne reactie
PRO