Volledige versie bekijken : mails



rap
13 January 2007, 16:20
Hey everybody,

Heb problemen met mails. Ik verstuur een mail en komt 2uur later aan dan het versturingsuur. Tevens wanneer iemand mij een mail verstuurd bv om 13.00hr komt die pas toe om +/- 2uur later. Als ik de mail uiteindelijk krijg staat er bij verzendingsuur 13.00hr.

Hoe komt dit?

Is er ergens een probleem met mijn instellingen.

Belgacom-helpdesk gebeld en kunnen mij nu niet helpen.

Heb een file moeten aanpassen en zij gaan dit bestuderen.

Ondertussen wreed frusterend te moeten wachten wanneer het mailtje toekomt.

Hulp gevraagd.

Dank bij voorbaat,

Grtz

rap

Milo
13 January 2007, 16:27
Dat is te zien vanuit welke mailrelay je stuurt.
Algemeen gezien zijn deze van skynet en Telenet wel heel vlug ....
Via welke account mailde je ?

rap
13 January 2007, 17:20
Hey Milo,

beleid me even. account?


Grtz

rap

Simply
13 January 2007, 18:54
Milo had hier graag meer info, maar ik denk dat hij over het hoofd zag dat je reeds "Belgacom" vermeldde, dus is de kans groot dat je via een skynet-account werkt!

compuchrisje
13 January 2007, 19:33
Ik denk dat het gewoon aan de providers ligt, die van jou, die van je contactpersonen en de wisselwerking vice versa. Als je instellingen zijn zoals voorgeschreven denk ik niet dat je er veel méér aan kan doen. Laat ze 't maar uitvissen hoe of wat. Ik weet wel dat het bij hotmail soms ook even kan duren, dus érgens op 't internet zullen ook files wezen?

rap
13 January 2007, 21:36
Thanks supermom,:good:

Wel wreed ambetant dat ik zelfs niet weet hoelang het zou duren.
Ik wacht al heel de namiddag op een mailtje dat om 13.45 gestuurd is volgens de afzender:shocked: en nog steeds niet aangekomen in mijn mailbox.:cry:

Dit kan toch niet.(n)

Kan begrijpen dat er file is maar een file van 5uur is toch wel een monsterfile nietwaar? Dit nog nooit meegemaakt. Ok ben verwend dat het op het werk enkele ogenblikken/tellen maar onderweg is maar dit vind ik wel frustrerend.:wall:

Ik wacht af op het antwoord van Belgacom.:rolleyes:

Keep you posted.

Grtz

rap:good:

Milo
13 January 2007, 22:09
Wel het kan zijn dat er op de mailserver een probleem was .
Het is niet altijd aan Belgacom te wijten eh ....
Van waar naar waar werd het verstuurd ?

berger
13 January 2007, 23:12
Welke file heb je moeten aanpassen volgens de helpdesk van Belgacom?

rap
14 January 2007, 00:27
dear all,

ten 1: vanaf een skynetaccount naar hotmail-scarlet-telenet- zelfs mijn werk. m.a.w woorden elke providers ' denk ik'. Misschien is er toch iets mis ergens bij mij want dit is te gortig. Zoals eerder berichtje mail van 13.45hr nog steeds niet ontvangen en we zijn nu 23.21hr.

ten 2: via Belgacom helpdesk niemand die aanwezig was ivm server.
Dus mocht ik via service@skynet.be een 'probleem'file aanmaken waarop ik binnen de 2u antwoord had van een automatisch robot mail :wtf: die mij correct verwijsde naar hun helppagina's verwijsde om zelf het probleem om te lossen.
resultaat: NOG STEEDS GEEN MAILS BINNEN':angry: buiten die van skynet zelf (hm strange) Bijgevolg, indien ik niet binnen de 48hrs reageren, beschouwen zij dit als opgelost. NO WAY! Ik bijt me hiervan vast want dit kan gewoon NIET!:wall:

Dank voor U begrip en hulp:good:

Grtz

rap

Milo
14 January 2007, 16:52
Heb jij ooit een spamfilter geinstaleerd ?

rap
14 January 2007, 17:26
Hey Milo,

nee, dit staat er nog niet op!

Grtz

rap

Simply
15 January 2007, 10:41
Zijn er toevallig instellingen die ervoor kunnen zorgen dat je mails met een bepaalde delay (moeten) verstuurd worden?

rap
15 January 2007, 12:00
Hey Simply,

Voor je bovenstaande vraag kan ik je helaas niet antwoorden. Heb daar geen kaas van gegeten. Zal vanavond eens checken met helpdesk maar heb nergens aan instellingen iets veranderd.

Grtz

rap

rap
15 January 2007, 22:25
Dear all,

probleem met mails opgelost. Gewoon foutieve instelling in outlook. Stond op ontvangst om de 3u. Dus alles getest en werkt perfect.

Sorry voor de last en bedankt voor jullie moeite.

Grt

rap

Simply
15 January 2007, 22:29
HEUJ :clap: dan was mijn laatste gedacht toch juist!!!

Voila prob solved.

Dus deze gaat dicht :D

Milo
15 January 2007, 22:35
HEUJ :clap: dan was mijn laatste gedacht toch juist!!!

Voila prob solved.

Dus deze gaat dicht :D

Wel Simply ... sjiek .....

Ge ziet et eh ... de kat weet ook alles te vinden eh ... ma zo zie je maar ... We moeten et ni altijd véél te ver gaan zoeken eh ...

Nogmaals @Simply : Go GO Go Ranger JOe :clap::good::evil: