Volledige versie bekijken : Nokia 5140i op pc aan sluiten



intruder
14 January 2007, 22:11
Hoi,

Ik heb een Nokia 5140 i gsm en wil deze aan sluiten op mijn pc,met een usb kabel ca-42 .
Mijn pc herkent de kabel en installeerd hem,maar als ik mijn gsm aansluit krijg ik op mijn gsm "toebehoren niet ondersteund" gemeld.
Ik heb de software van Nokia geprobeerd en My phone explorer.

Weet iemand hoe ik dit moet oplossen,moet ik iets aan de instellingen van mijn gsm veranderen ??

Alvast bedankt voor jullie hulp

mvg

coopman
14 January 2007, 22:36
ik heb der ook problemen mee gehad eerst moet ge de driver voor dat kabeltje installeren en dan met nokia pc suite zou het moeten werken

intruder
14 January 2007, 23:06
Hoi,

Ik heb dat gedaan maar het lukt zo niet.

Alvast bedankt maar ik hoop op een andere oplossing

mvg

coopman
15 January 2007, 18:58
heb je ook eerst je kabeltje in pc gestoken en dan in gsm of omgekeerd ?

intruder
15 January 2007, 22:11
Hoi,

Ik heb eerst de kabel en daarna de gsm.

De pc ziet de kabel en installeerd hem maar vind geen gsm.

mvg

Mosquitos
15 January 2007, 22:16
Hoi,

Ik heb eerst de kabel en daarna de gsm.

De pc ziet de kabel en installeerd hem maar vind geen gsm.

mvg

Heb je een cd-rom bij de kabel gekregen?

intruder
16 January 2007, 21:03
Hoi,

Ja ik heb er een cd bij.Als ik die installeer geeft ie wel aan dat die niet erkent is door windows.Ik installeer hem wel gewoon.

mvg

Nostradamus
16 January 2007, 21:55
Intruder heb je ook al eens gekeken bij de support (http://www.nokia.be/nl/support/Productsupport/5140i/index.html) van je toestel op de site van Nokia zelf?
Ook is het wel aangeraden dat je batterij volledig opgeladen is als je met pc suite werkt ;)

Mosquitos
16 January 2007, 22:19
Ik heb ook een nokia 5140i en heb vorig jaar eens een kabeltje gekocht op ebay voor 5€ :)

Je moet eerst pcsuite installeren en dan als hij vraagt om uw gsm aan te sluiten en hij vraagt om te zoeken achter een driver dan moet je zelf kiezen nemen en uw cd rom nemen.
Ik had ook problemen omdat ik windows zelf kiezen nam en toen wou het ook niet lukken.
Bij mij geeft hij ook altijd de melding van niet compitabel als ik de gsm aansluit maar dat moet je negeren en het werkt perfect.
Zie ook dat je automatisch vergrendelen uitzet op uw gsm.

pitbull.spikey
18 January 2007, 22:47
Zit er daar geen infrarood op of bluetooth??

coopman
18 January 2007, 23:01
Zit er daar geen infrarood op of bluetooth??

enkel infrarood maar da ga wel traag zeggen ze

pitbull.spikey
19 January 2007, 04:12
bullshit tgaat nog vlugger of met kabel

Mattehh
21 January 2007, 21:48
bullshit tgaat nog vlugger of met kabel
Bluetooth is nog altijd sneller dan IR hoor.

delinquente
22 January 2007, 04:15
Bluetooth is nog altijd sneller dan IR hoor.
Ik vind dat niet, mijne Samsung D600 gaat via bluetooth vrij traag in vergelijking met mijn stiefvader zijne Nokia verbonden via Infrarood op de laptop. Zijn liedjes vlammen er veel sneller op dan bij mij:angry:

Mattehh
25 January 2007, 21:10
Ik vind dat niet, mijne Samsung D600 gaat via bluetooth vrij traag in vergelijking met mijn stiefvader zijne Nokia verbonden via Infrarood op de laptop. Zijn liedjes vlammen er veel sneller op dan bij mij:angry:
Da's raar, nog nooit meegemaakt hier. Tevens wordt overal vermeld dat Bluetooth sneller is dan IR. Al vind ik wel dat Samsung niet bepaald een topper is als het gaat om verbindingen met andere pc's en GSM's.
Maar da's natuurlijk een persoonlijke mening.

delinquente
26 January 2007, 22:28
Da's raar, nog nooit meegemaakt hier. Tevens wordt overal vermeld dat Bluetooth sneller is dan IR. Al vind ik wel dat Samsung niet bepaald een topper is als het gaat om verbindingen met andere pc's en GSM's.
Maar da's natuurlijk een persoonlijke mening.
Ik zal het van de week nog eens testen:D

dannyma
4 February 2007, 23:58
zoals je kan zien wordt er veel meer met bluetooth gewerkt dan met een kabeltje .
dus als het mogelijk is zo'n toesteltje aan te schaffen voor je pc en cd instalatie van je gsm en hopsa het werkt .heb vandaag via bleutooth muziek op de gsm van mijn vrouw gedownload .