Volledige versie bekijken : Problemen kopieëren dvd shrink/dvd-decrypter



jeffrey73
16 January 2007, 14:03
Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje problemen met backup van dvd's, ik heb wat info gelezen op deze site en wat dingen geprobeerd maar blijf problemen houden.
Zo heb ik problemen met dvd-shrink, als ik op 'open disc' druk dan krijg ik de melding: invalid dvd navigation structure, weet iemand hier wat van?

Zo heb ik op aanraden van Nonkelpeter(ook toevallig sony-films) geprobeerd het met dvd-decrypter te doen maar daar krijg ik de meldin: I/O Error, weet iemand wat er aan de hand is.
Ik ben zelf niet goed thuis met dit soort dingen, het moet gewoon makkelijk gaan zoals ik al jaren kopieëerde met dvd-shrink.

Ik hoop snel wat te horen,

Jeffrey

Wally
16 January 2007, 14:15
Jeffrey

Je kunt het beste Clone DVD gebruiken, backupt alle soorten DVD

Groet

Wally

Milo
16 January 2007, 14:37
Laat any dvd eens draaien op de achtergrond ;)

Mar ik vrees dat dit gebeurd door het proberen backuppen van al reeds gebackupte dvds door middel van DvdFabdecryptor ....

jeffrey73
16 January 2007, 20:58
clone dvd heb ik nu ook geprobeerd maar dat wil ook niet, geeft ook allemaal foutmeldingen, helaas

bedankt in ieder geval nog

jeffrey

surfer
16 January 2007, 22:39
Heb je geprobeerd met CloneDVD2 v2.9.0.3 samen met AnyDVD v6.1.0.7 ?
Dit zijn de meest recente versies.

wolfskin
16 January 2007, 23:29
idd, laatste versie van any dvd en clone dvd, of dvd shrink, deze werkt ook perfect samen met any dvd, lukt altijd, zelfs met de sony dvd's.

AMD
17 January 2007, 01:51
Hallo allemaal,

Ik heb al een tijdje problemen met backup van dvd's, ik heb wat info gelezen op deze site en wat dingen geprobeerd maar blijf problemen houden.
Zo heb ik problemen met dvd-shrink, als ik op 'open disc' druk dan krijg ik de melding: invalid dvd navigation structure, weet iemand hier wat van?

Zo heb ik op aanraden van Nonkelpeter(ook toevallig sony-films) geprobeerd het met dvd-decrypter te doen maar daar krijg ik de meldin: I/O Error, weet iemand wat er aan de hand is.
Ik ben zelf niet goed thuis met dit soort dingen, het moet gewoon makkelijk gaan zoals ik al jaren kopieëerde met dvd-shrink.

Ik hoop snel wat te horen,

Jeffrey

Wel ten eerste een belangrijke vraag: Die back-up bestanden probeer je dus te openen en te branden.
Zijn die back-up bestanden ook aangemaakt met DVD shrink?
Als dat niet zo is, kan het inderdaad problemen geven.
Niet al die back-up software is backwards compatibel met andere software.
Best is dat je zo een DVDshrink image alleen gebruikt met DVDshrink en andere consoorten alleen gebruikt met de bijhorende software.

Belangrijk om te weten is dat sommige software zoals DVDshrink de inhoud verkleint! Andere software doet dit niet waardoor de "structuur" van de dvd anders is in de image en andere software niet het formaar kunnen openen/lezen.

Grtjs AMD

jeffrey73
18 January 2007, 10:44
zal dit gaan proberen een volgende keer

bedankt voor de tip

jeffrey73
18 January 2007, 10:48
Wel ten eerste een belangrijke vraag: Die back-up bestanden probeer je dus te openen en te branden.
Zijn die back-up bestanden ook aangemaakt met DVD shrink?
Als dat niet zo is, kan het inderdaad problemen geven.
Niet al die back-up software is backwards compatibel met andere software.
Best is dat je zo een DVDshrink image alleen gebruikt met DVDshrink en andere consoorten alleen gebruikt met de bijhorende software.

Belangrijk om te weten is dat sommige software zoals DVDshrink de inhoud verkleint! Andere software doet dit niet waardoor de "structuur" van de dvd anders is in de image en andere software niet het formaar kunnen openen/lezen.

Grtjs AMD

zover kom ik nog geen eens, als ik een dvd in de rom gooi dan start ik dvd-shrink ook gelijk, als ik dan op 'open disc' druk dan gebeurt er al niets meer dus ik kan hem niet eens backuppen laat staan branden

Milo
18 January 2007, 13:18
Is het al een geback upte disk ?
Zo ja , vraag eens met welke tool ...
Als het Dvd FAbDecrypter is , nja dan zal je dit evntjes moeten proberen daarmee .
Wat gebeurd er als je hem in wil lezen , speelt de film dan af ?

jeffrey73
18 January 2007, 13:47
Is het al een geback upte disk ?
Zo ja , vraag eens met welke tool ...
Als het Dvd FAbDecrypter is , nja dan zal je dit evntjes moeten proberen daarmee .
Wat gebeurd er als je hem in wil lezen , speelt de film dan af ?


speelt niet af als ik wil inlezen, daar gaat het gelijk al mis namelijk

Milo
18 January 2007, 13:54
Nja , dan is het al gebakken , uw persoon die hem heeft gebrand heeft dit of op slechte media gebrand ( Rw's van Tdk geven bij mij soms die euvels) of hij heeft dit slecht gebrand .
De back up gaat opnieuw mioeten gebeuren .

Sorry

rap
18 January 2007, 15:00
Dear all,

Idem probleem gehad en nog steeds aanwezig.
Dvd copy maken met DVD shrink ( laatste free versie) analyse neemt veel tijd in beslag ( in den beginnen max 1m en nu +/- 10min) , dan backup vroeger vlotjes op 20min, uit kwam org dvd, dan blanco insteken en branden maar en dit alles vlotjes op minder dan 1uur alles gedaan. (begin tot einde)

Nu , wanneer hij toch aan backup begonnen is (ongeveer 56min) vraagt hij blanco , begint te branden en +/- na 1 pct loopt hij vast en doet niks meer.
Soms begint hij aan de backup en loopt al vast.

Waarom?????

Verschillende malen geprobeert, nougabollen resultaat. Uit frustratie alles eraf gegooid, Nero 7 + DVD shrink, nu heb ik dvdfab , loopt ook zeer traag. Branden heb ik nog niet gedaan omdat ik wederom Nero moet opzetten en was al vrij laat gisteren, dus probeer ik vanavond. Bij mij zal het waarschijnlijk elders het probleem liggen. Hyjacklogje geplaast hiervoor.
Maar buiten dat ondervind ik idem problemen met kopiëren.
t'is moar da ge et wet! en je bent niet alleen.

Grtz

rap:)

Milo
18 January 2007, 17:53
Rapke ,

Zet eens Any Dvd op u pc ( download de laatste versie )
Laat deze juist actief staan ( je herkent dit aan de rode vossenkop in je systemtray)
Open shrink

En gebruik ipv Nero 7 Nero 666 ;)

rap
18 January 2007, 21:54
Hey Milo,

Waar vind ik deze laatste versie's?
Nero 666 nergens gevonden, tevens laatste versie van Any Dvd ook niet.
Shrink downloaden die op de downloadsectie staat hier?

Grtz

rap

Milo
18 January 2007, 23:01
hebde gij ne gmail ?
;)
pmm u gmail adres dan eens :)

Peter.B
19 January 2007, 16:32
hebde gij ne gmail ?
;)
pmm u gmail adres dan eens :)

gij wou gene van ikke.éé rap,'t was waar hé :D

rap
19 January 2007, 18:17
Hey Dipsy,

check uwe mail maar eens na, ge zult we zien. ha ,ha

Grtz

rap