Volledige versie bekijken : google zoekt foto's in je pc???



vrnmmn
16 January 2007, 18:26
Kan google foto's vinden in je pc? vb via desktop?
Dank voor elke reactie

Icemar
16 January 2007, 18:31
Nee google kan geen foto's vinden op je pc
tenzij je deze als webserver gebruikt maar dit lijkt mij in jouw geval zeer onwaarschijnlijk

GuntherS
16 January 2007, 19:18
Kan Google DesktopSearch geen foto's zoeken op je PC?

Simply
16 January 2007, 20:33
Kan Google DesktopSearch geen foto's zoeken op je PC?

Dit wel, maar dan enkel als dit in opdracht is van de pc-gebruiker zelf (dacht ik)

vrnmmn
16 January 2007, 21:22
Wat is dan de betekenis van:
vb van zoekopdracht in googlebalk
Vesuvius filetype: pdf (= zoeken in pdf files)
Kan met met die onderstreepte optie niet iets forceren?

boemans
16 January 2007, 21:38
Google Desktop kan je computer doorzoeken naar afbeeldingen op basis van de bestandsnaam.
Wanneer je een afbeelding hebt zoals voetbal.jpg en je zoekt naar voetbal in google desktop zal hij die afbeelding vinden. Je kan trouwens de opties instellen welke bestanden mogen doorzocht worden door google desktop (via voorkeuren dacht ik...)

vrnmmn
19 January 2007, 09:26
Heb je een foto bewaard als: golf.07 dan kan je wellicht toch die foto laten zoeken door desktop. Wie test dat even?

compuchrisje
19 January 2007, 10:00
Klopt als een bus vrnmmn... als je google desktop hebt zal die dat bestand heel snel vinden... op jouw computer toch, want Google DT is ingesteld om snelle zoekacties op je schijf te verrichten, dank zij een flinke hap archiefwerk. Maar niet gaan fantaseren dat je bv met dat progje die foto bij mij zal kunnen vinden, zo werkt dat niet hoor!

vrnmmn
19 January 2007, 14:50
Dank jewel!
Uiteraard gaat het om het veeeeeeeeeeeeel de weinig gebruikte desktop functie van google.
mvg