Volledige versie bekijken : Ondertitels bij avi en/of divx



Filiberken
16 January 2007, 21:09
eerste vraag is of er een verschil is ts een avi of een divx bestand ??
Tweede vraag is : ik eindelijk een dvd-speler die ook divx bestanden zou moeten afspelen. Ik brand ze onder udf/iso en nu komt het : als ik de filmen afspeel dan kanik ook de ondertitels selecteren. Het rare is : soms lukt het om ze dan onderaan de film te zien, maar soms lukt het helemaal niet ???
Ligt het aan het toestel of is er een verschil tss divx en avi en hoe het op te lossen, moet het op een andere manier gebrand worden of niet ???
Filiberken

ootje
26 January 2007, 18:12
volges mij moet ge de ondertittel (.srt) hetzelfde noemen as de film!

ajaxloverr
26 January 2007, 20:30
volges mij moet ge de ondertittel (.srt) hetzelfde noemen as de film! nee zeker niet!!!
het progje AviSub kan je verder helpen(y)

Baloeke
27 January 2007, 15:07
eerste vraag is of er een verschil is ts een avi of een divx bestand ??
Kijk eens hier (http://www.sectie.be/DVD2AVI/inleiding.htm)


Tweede vraag is : ik eindelijk een dvd-speler die ook divx bestanden zou moeten afspelen. Ik brand ze onder udf/iso en nu komt het : als ik de filmen afspeel dan kanik ook de ondertitels selecteren. Het rare is : soms lukt het om ze dan onderaan de film te zien, maar soms lukt het helemaal niet ???
Ligt het aan het toestel of is er een verschil tss divx en avi en hoe het op te lossen, moet het op een andere manier gebrand worden of niet ???
Filiberken
Naam film en ondertiteling moeten hetzelfde zijn en in dezelfde map staan.
Normaal kan je, denkelijk, maar 1 ondertiteling bij zo een film plaatsen. Je kan geen 2 ondertitel bestanden dezelfde naam geven.