Volledige versie bekijken : Gta Vc Kubuntu



runrun
19 January 2007, 19:37
Hallo allemaal,
Wie heeft er ervaring met gta vc op kubuntu?
gaat dat werken?

runrun

Nikolas
19 January 2007, 20:54
Dat moet lukken met Crossover Office of Cedega...

Isaak
12 March 2007, 20:37
Of met het gratis opensource alternatief WINE ;)

Fck_
13 March 2007, 19:11
kubuntu? wat is dat?

EDIT: al gevonden.. een OS dus.. maar nog nooit eerder van gehoord.. is hij wel goed?

eventure
13 March 2007, 21:38
kubuntu is gewoon (bijna) hetzelfde als Ubuntu. Het enige verschil is de grafische omgevingd. Bij Kubuntu is dat KDE, bij Ubuntu Gnome.

Voor de rest is alles hetzelfde.

Mvg
Robbe

runrun
19 March 2007, 22:48
kubuntu? wat is dat?

EDIT: al gevonden.. een OS dus.. maar nog nooit eerder van gehoord.. is hij wel goed?
Ja hij is goed. voor zover ik kan oordelen. ik vergelijk kubuntu met eerdere ervaringen o.a. redhat 9 en suse 10.1, redhat kon ik geen wijs uit. en suse kon niet overweg met mijn laptop [compaq presario 700ea]
kubuntu wel.pffffff nu moet ik even kijken welke kubuntu ik heb. HA.! ik kan het niet eens vinden ik weet hierna [april ]komt feisty fawn herd. alles gaat zoals ik wil geen problemen met update`s e.d. ik ben in ieder geval verlost van een
virus scanner en virussen want dat werd ik echt zat spam filter zit erbij alles werkt voor mij prima.oja, je moet je wel even verdiepen in de benodigde audio codecs dat is niet zo probleem.
NB. betekent niet dat redhat en suse slecht zijn ligt aan mij en aan mijn laptop
succes,
runrun