Volledige versie bekijken : Foutmelding IRQ-NOT-LESS-OR-EQUAL



sonja6373
20 January 2007, 11:52
Na het installeren van de software van siemens de mobile phone manager en drivers,krig ik de volgende foutmelding,als MPM geopend word. IRQ-NOT-LESS-OR-EQUAL STOP 0x0000000A, (0x0000F7AC,0X00000002,0X000000001,80704A8E.Ondera an het scherm de melding,bezig met starten van de geheugen dump. Miin besturing svsteem is Windows XP Home Edition.
P4 3,4GB 1024MB geheugen.Op mijn reserve computer een AMD Atlon ook met XP Home Edition, beiden legale versie's heb ik de software zonder probleem kunnen installeren en gebruiken.
Wie weet de oplossing?
gr wiel

parasiet
21 January 2007, 07:28
uw page file is waarschijnlijk corrupt,mogelijk door een slechte shut-down(afsluiten)
hoe op te lossen;
rechts klik mijn pc/eigenschappen/geavanceerd/virtueelgeheugen wijzigen/kies voor geen wisselbestand/sluit af en reboot(opnieuw opstarten)
verwijder pagefile.sys normaal op C:/ ZORG WEL DAT verborgen mappen worden weer gegeven herhaal eerste stappen met verschil virtueel geheugen weer door het systeem beheerde grote aan te vinken/sluit af
reboot en normaal moet alles weer in orde zijn.......

virtueel geheugen is standaard ram x1.5 je kan ook je virtueel geheugen instellen maar als leek blijf je er beter af bij mij staat het op begin grote op 1536mb max op 3072mb ram is 1024mb en alles werkt perfekt...
windows aanbevolen bij mij is max 1536mb

het gegeven met zelfde foutmelding heb ik op een engelse site gevonden
heb het voor je vertaald in het nederlands
vriendelijke groeten
parasiet
pc freak in hart en nieren

g_man
21 January 2007, 10:54
Wanneer je dit krijgt, vlak nadat je nieuwe software hebt geinstalleerd, mag je er 100% zeker van zijn dat dat de boosdoener is...verwijderen die handel en opnieuw installeren...of wat je ook kan proberen is ervoor zorgen dat de driver NIET gestart wordt tijdens het laden van windows...en kijk dan of je het scherm nog krijgt.

berger
21 January 2007, 20:50
Kan dit misschien nuttig zijn?

http://www.microsoft.com/belux/nl/windowsxp/faq.Asp

parasiet
22 January 2007, 08:51
inderdaad handig collega zoeker heb er vlug een snelkoppeling van gemaakt
is te hopen dat sonja....ook mee geholpen is maar denk het wel..
groetjes
parasiet

sonja6373
22 January 2007, 11:47
In de uitleg van parasiet word vermeld om de pagefile.sys te verwijderen.
Deze file kan ik nergens vinden,ook niet met de zoek functie. De software is al diversen malen verwijderd en her geinstalleerd,er blijven bij het verwijderen waarschijnlijk bestanden achter. Is er een programma om de overige bestanden te verwijderen,omdat bij het installeren gevraagd word om de bestaande bestanden te vervangen? Het blauwe scherm krijg ik nadat het programma Mobil Phone manager is opgestart na ongeveer 20sec. Ook het herstellen met de recovery cd geeft geen resultaat!
p.s
Programma voor het verwijderen van rest bestanden op deze site gevonden.
MPM weer opnieuw geinstalleerd maar nog steeds blauwe scherm bij opstarten programma.

parasiet
22 January 2007, 18:57
werd een Soundblaster Live-kaart geïnstalleerd.?
zoals berger aangeefd via die link staan de oplossingen..
voor gelijkaardig probleem...

heb je alles gedaan zo als aan gegeven ??
via de zoek functie vind ik wel een snel koppeling met delete pagefile.sys
dat doet er nu niet toe....
maar probeer eerst eens die stappen zo als aan gegeven....
dan zien we wel verder he...
groetjes

sonja6373
22 January 2007, 19:57
Er is geen nieuwe hardware geinstalleerd,alleen de software en drivers om de gsm via een data kabel te verbinden met de PC.Nadat de software en drivers geinstalleerd waren,zonder verbinding met de telefoon, trad het probleem op.
Ik heb in de veilge modus moeten opstarten omdat het programma mee opstarte, en daarna verwijderd.

parasiet
23 January 2007, 07:21
en alles ok nu ,in feite is die gsm nieuwe hardware he...
groetjes
parasiet

sonja6373
23 January 2007, 18:39
Het probleem is niet opgelost,als het programma opgestart word, krijg ik na 20 sec het bewuste scherm met de foutcode. De data kabel met de GSM zijn dan niet aangesloten. Ik ga de software verwijderen en maak dan maar een verbinding met mijn reserve systeem.Aan allen die mee gedacht hebben bedankt voor de moeite.

Groeten Wiel.