Volledige versie bekijken : groot probleem dringend



sandro
20 January 2007, 20:24
ik heb onlangs een pc gekocht van de aldi een maand oud, nu gisteren sluit ik deze af op de gewone manier via start en afsluiten. De dag nadien start ik mijn pc weer op en ik krijg niks meer, hij zegt dat er een bestand beschadigd is in c:\windows\system32.
Nu er zit zo een recoverycd erbij om deze te herstellen maar deze werkt natuurlijk niet want de cd is beschadigd.
Kheb dan nog een cd die in het pakket zit van application & support-disc, ook dient deze om je windows helemaal te herstellen maar als ik deze erin steek dan krijg ik de foutmelding van de benodigde herstelbestanden zijn niet in de originele map aanwezig. Als u deze bestanden hebt gewist kan de herstelprocedure niet meer uitgevoerd worden.
Kheb dan proberen de recoverycd te kopieren op mijn harde schijf maar deze geeft dan ook een fout aan van kan KB900325 niet kopieren. Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole).
Wie kan mij dringend helpen????:wall: :wall:

Kokki
20 January 2007, 22:07
Welke windows staat erop? Een xp home? Zoek iemand in de geburen die een xp-cd heeft en gebruik die. Kopieer hem eventueel. Zolang je je eigen key gebruikt (die ergens op een sticker op je pc moet hangen) is er nietw aan de hand.

berger
20 January 2007, 22:14
Ik vermoed dat er op deze PC nog een waarborg is, ik zou daarvan gebruik maken, daarvoor dient die waarborg tenslotte. Als degene die de waarborg geeft vaststelt dat er allerlei rare zaken met de Pc zijn gebeurd zouden ze de waarborg wel eens kunnen aanvechten.

sandro
20 January 2007, 22:23
het is een xp home en kheb es geprobeerd een andere versie erop te zetten maar zelfs dat lukt niet, hij begint te installeren en als hij bijna ten einde is dan zegt hij dat ik moet heropstarten en begint hij weer van nul

Kokki
21 January 2007, 09:48
Als ie zegt dat ie moet heropstarten, dan mag ie niet opstarten van de cd he, want dan begint dat spelletje idd opnieuw.

Berger heeft wel een punt met die garantie. Je kan om te beginnen al zeggen dat die cd stuk is, en dat je een nieuwe wilt.

compuchrisje
21 January 2007, 09:50
'k Zou er ook niet teveel visserslatijn meer in stoppen. Die pc is nieuw en mag zéker nog niet met zulke foutmeldingen afkomen. Spijtig voor de gedane moeite, maar hoe méér je knutselt, hoe slechter voor je garantie.

sandro
21 January 2007, 12:48
kheb hem terug opgestart met de cd en dan zonder cd en als hij opstart zonder de cd dan loopt hij terug vast.