Volledige versie bekijken : muis noch toetsenbord werken



stenat
22 January 2007, 15:21
Ik kan mijn pc nog opstarten, krijg het bureaublad met onderaan alle icoontjes van lan-verbinding, anti-virus, firewall, enz... doch ik kan verder niks meer doen. De muisaanwijzer blijft stilstaan, via het toetsenbord kan ik ook niets doen. Heb al ander toetsenbord en muis geprobeerd, maar blijft hetzelfde.

Weet iemand wat er aan de hand is en hoe hieraan te verhelpen?

cruwero
22 January 2007, 15:41
Kijk eens in apparaatbeheer hoe je usb poorten erbij staan,althans ik neem aan dat het op usb is aangesloten:
Henk

Baloeke
22 January 2007, 15:44
Heb je je muis en toetsenbord aangeloten op een USB poort of PS/2-aansluiting?
Heb je dat probleem, gekregen door bv een herinstallatie?

stenat
22 January 2007, 15:44
nee, ps/2

en ik kan niet in apparaatbeheer, gezien muis noch toetsenbord reageert blijf ik stekken op bureaublad.

toetsenbord werkt wel nog om bijvoorbeeld naar veilige modus te gaan, maar in veilige modus kan ik dan opnieuw niets meer met muis of toetsenbord, veilige modus blijft dus hangen op log-on scherm gezien ik niet kan klikken op de gewenste gebruiker.

stenat
22 January 2007, 15:47
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar ik heb een herstelpunt gedaan met Belgacom Genuis betreffende de internetverbinding. Na heropstarten kon ik muis en toetsenbord niet meer gebruiken.

stenat
22 January 2007, 19:07
Probleem opgelost. Ik heb een muis en toetsenbord met usb aangesloten, heb het herstelpunt van Belgacom Genuis ongedaan gemaakt. Heb dan mijn oud toetsenbord en muis terug aangesloten en alles werkt weer. Mag afgesloten worden.

parasiet
22 January 2007, 19:10
hi hi ging juist het zelfde reageren ,met 1 verschil via opstart en onmiddelijk op F8 te tokkelen en dan kiesen voor ;waar alle instellingen nog werkten
maar ben blij voor je dat het opgelost is voor je
vriendelijke groeten
parasiet