Volledige versie bekijken : bestandje openen



rap
22 January 2007, 21:48
Dear all,

Hier ben ik weder met een gevalletje. Waarschijnlijk poepsimpel voor jullie als experten en ervaren rotten maar voor een leek toch een beetje brainpijnigend:angry: .

Bestand gekregen via mail: Microsoft Powerpoint Slideshow. Probeer hem te openen.
Hij weigert te openen. :wall: Krijg melding : er is voor deze bewerking geen programma aan het opgegeven bestand. Maak een koppeling via het onderdeel Mapopties van het configuratiescherm.
Als check ben ik gaan kijken in Mapopties, vind Microsoft Powerpoint slideshow maar weet niet of hij aktief is.:wtf:

Hulp gevraagd.:good:

Grtz

rap:)

woepi
22 January 2007, 22:02
Heb je powerpoint op je pc staan????
zo niet download dit: http://www.minatica.be/downloads.php?do=file&id=319

rap
22 January 2007, 22:14
Hey woepi,

Indien ik powerpoint zou hebben staan, waar zou ik die terugvinden?

Grtz

rap

woepi
22 January 2007, 22:18
Hey woepi,

Indien ik powerpoint zou hebben staan, waar zou ik die terugvinden?

Grtz

rap

Bij Microsoft Office ;)

rap
22 January 2007, 22:31
ok woepi, ik check even

grtz

rap

rap
22 January 2007, 22:35
Hey woepi,

als dat doe kom ik microsoft office powerpoint viewer. Direct in mijn documenten

Wat nu?

grtz

rap

berger
22 January 2007, 22:38
Eens rechts klikken op het bestand in kwestie, vragen "Openen met" en duid Power Point viewer aan, en zeg dat je zulke bestanden altijd met dat programma wenst te openen.

rap
22 January 2007, 22:46
Hey, berger,

Inderdaad, maar dan moet ik eerst in mijn mail het "bestandje" opslaan, daarna in office gaan en dan lukt het, maar rechtstreeks in mijn mailtje niet?
waarom?

Grtz

rap

woepi
22 January 2007, 23:00
Moet je aanpassen in je mapopties->bestandstypen-> vink daar PPS aan en koppel hem aan Microsoft powerpoint vieuwer via wijzigen

rap
22 January 2007, 23:55
Ok heren, het werkt. Thanks for your help. As usual Minatica rules!!!

Heren en dames moderators, hier mag een slotje op.

Grtz

rap