Volledige versie bekijken : afdrukvoorbeeld niet hetzelde als document



desje
25 January 2007, 12:18
wanneer ik een document maak voor het maken van kaarten voor een kaarting,zet ik 2 rijen en 5 kolommen met daarin de tekst in het document maar de tekst in de laatste rij staat er niet helemaal op,ik zet de marges op boven en onder op nul
Alhoewel het in de normale weergave er wel op staat,staat het in het afdrukvoorbeeld er niet op(de onderste tekst van de laagste rij)
Hoe komt dit en wat kan er aan gedaan worden
p.s. ik zou een vorrbeeld van het afdrukvoorbeeld meesturen maar weet niet hoe

compuchrisje
25 January 2007, 17:19
Ik denk dat je hier méér in de eigenschappen van je printer moet kijken. Misschien is het afdrukgebied niet wat jij in Excel invoert. Dat kan je op je werkvenster zelf zien, een stippellijn toont de rand van je afdrukbare gebied.
Probeer een beetje te puzzelen met de hoogte van je rijen, dat kan met een millimeter of twee al een wereld van verschil geven.

Jule
25 January 2007, 18:50
Als het niet al teveel scheelt, kan je proberen met een ander (kleiner) lettertype, of de tekengrootte eens aanpassen.

Baloeke
25 January 2007, 19:17
Je kan ook eens proberen om rechts op de cellen te drukken. Kies daar celeigenschappen en vink daar, in uitlijning, terugloop van tekstconfiguratie aan

desje
25 January 2007, 19:25
mag afgesloten worden t'is gelukt

Baloeke
25 January 2007, 19:35
mag afgesloten worden t'is gelukt
Voordat hier een slotje opgaat willen de leden toch mischien weten welke bruikbare tip je genomen hebt of hoe je het probleem hebt opgelost.
Is toch altijd handig ;) .