Volledige versie bekijken : wat is goedkoopst telenet?



pitbull.spikey
27 January 2007, 17:12
Hey iedereen ik had graag eens jullie mening gevraagd waneer je een expressnet abbon. hebt bij telenet en je zit op smallband en nog een kleine 14 dagen van je resetdatum.Welke oplossing is dan het goedkoopst even je abbon. upgraden voor 1gb?? of verder surfen aan 0.15eurcent/mb ???

Bartmen
27 January 2007, 17:33
Hey iedereen ik had graag eens jullie mening gevraagd waneer je een expressnet abbon. hebt bij telenet en je zit op smallband en nog een kleine 14 dagen van je resetdatum.Welke oplossing is dan het goedkoopst even je abbon. upgraden voor 1gb?? of verder surfen aan 0.15eurcent/mb ???

Een megabite is niks... dus ik zou een gig bijkopen, en dan niet teveel meer down/uploaden

coopman
27 January 2007, 17:45
idd best die gb bijkopen en niets meer downloaden
zal het goedkoopste uitkomen

pitbull.spikey
27 January 2007, 18:08
Ja dat dacht ik ook maar omdat ze op de site zeggen LET OP de uitbreiding word u aangerekend voor gans de facturatieperiode.Wat bedoelen ze daarmee dan ?? Dat ze voor de dagen dat je geen uitbreiding had ze je ook laten betalen??

Clioke16V
27 January 2007, 20:09
ik koop me gewoon een paar gigs bij, vanaf ik email heb ontvangen dat ze erbij zijn gekomen, surf ik terug naar telenet en verzet ik de telemeter terug op normale waarde.

PeterN
28 January 2007, 13:41
Je kan blokken op twee manieren bijkopen.
Ofwel koop je een uitbreidingsblok bij maar die koop je als uitbreiding op uw abbonement. Dit wil zeggen dat iedere maand je deze uitbreidingsblok krijgt en betaald.
Ofwel koop je een uitbreidingsblok bij maar die koop je als éénmalige uitbreiding. Deze blok koop en betaal je éénmalig om deze maand te gebruiken. Volgende facturatie periode wordt deze blok niet meer verkregen en betaald.
Natuurlijk kost zo'n uitbreidingsblok in het tweede geval (dus éénmalige aankoop) meer dan als je dit cte bij uw abbonement neemt. Maar als dit een éénmalig feit is kan je effe enkel deze maand dit bijkopen en moet je niet extra betalen voor de rest van de maanden ;)

pitbull.spikey
28 January 2007, 14:53
Wel kzou nu eens willen vragen om even een testje te doen met mij.Het zal waarschijnlijk wel toeval zijn maar als ik deze nacht wou uitbreiden was mijn telenet onder werkzaamheden tot 13u deze middag.Wat ik echter geen toevzl meer vindt is dat bij mij een uitbreiding niet kan hij heeft fout aan.Wat echter wel kan is natuurlijk het duurste en dat is die 0.15cent/mb ik ben ervan overtuigd dat telenet bewust die ene oplossing blokt.Kunnen jullie eens kijken op jullie mijn telenet of da ook zo is alvast bedankt

Clioke16V
28 January 2007, 15:07
Je kan blokken op twee manieren bijkopen.
Ofwel koop je een uitbreidingsblok bij maar die koop je als uitbreiding op uw abbonement. Dit wil zeggen dat iedere maand je deze uitbreidingsblok krijgt en betaald.
Ofwel koop je een uitbreidingsblok bij maar die koop je als éénmalige uitbreiding. Deze blok koop en betaal je éénmalig om deze maand te gebruiken. Volgende facturatie periode wordt deze blok niet meer verkregen en betaald.
Natuurlijk kost zo'n uitbreidingsblok in het tweede geval (dus éénmalige aankoop) meer dan als je dit cte bij uw abbonement neemt. Maar als dit een éénmalig feit is kan je effe enkel deze maand dit bijkopen en moet je niet extra betalen voor de rest van de maanden ;)

daarom neem ik optie 1 maar zet ik dadelijk de limiet terug op standaard. Ik betaal 1€ per gig bij ipv 1.5€ en mijn maandelijkse limiet wordt dan niet groter. Het is niet veel dat ik uitspaar, maar alle beetjes helpen :D

@ pitbull > ik kan ook niet bijkopen. Dus ze willen je niet bij u pi*tje nemen :D

<input name="ACTION" value="29" type="hidden"> Je aanvraag kan momenteel niet verwerkt worden. Gelieve later opnieuw te proberen.
Indien het probleem aanhoudt, neem dan contact op met de klantendienst. Je aanvraag zal dan zo snel mogelijk worden uitgevoerd.

pitbull.spikey
28 January 2007, 15:28
Aja ok clio thx kwas al wa para aant komen hihihihi