Volledige versie bekijken : E-mails niet meer leesbaar hulp gevraagd aub



boterblommeken
28 January 2007, 18:44
Hallo iedereen,

Ik kan sinds vandaag mijn inkomende e-mails niet meer lezen.
Ik kan wel zien dat ze binnenkomen en van wie ze zijn maar er staat geen enkele letter tekst in de e-mail:wall:

Mijn uitgaande mails bevatten wel nog hun tekst.
Ik gebruik outlook expres en hoop dat me iemand aub kan helpen.
Groetjes Boterblomeken.

boemans
28 January 2007, 18:47
Heb je al eens geprobeerd om te selecteren wat er staat. Misschien staan er witte letters op een witte achtergrond zodat je ze inderdaad niet kunt zien...

boterblommeken
28 January 2007, 19:10
Heb ik al geprobeerd. er staan geen witte letters want dat zou betekenen dat al mijn vrienden in één keer in het wit schrijven????

boemans
28 January 2007, 19:18
Het kon zijn dan je in de instellingen gezet hebt dat alle tekst in het wit moet binnenkomen...
Maar blijkbaar is dat niet het geval.

boterblommeken
28 January 2007, 19:40
Het kon zijn dan je in de instellingen gezet hebt dat alle tekst in het wit moet binnenkomen...
Maar blijkbaar is dat niet het geval.

Hoe kan ik die instellingen controleren?
Het rare is als ik een e-mail naar mezelf stuur ik dus de tekst niet kan lezen maar als ik die e-mail beantwoord kan ik het antwoordt wel lezen.

berger
28 January 2007, 23:35
De instellingen van Outlook Express kun je controleren in OE via Extra - Opties.
Ook sommige internetopties van Internet Explorer worden door OE gebruikt (start - configuratiescherm - internetopties).

boterblommeken
30 January 2007, 20:42
De instellingen van Outlook Express kun je controleren in OE via Extra - Opties.
Ook sommige internetopties van Internet Explorer worden door OE gebruikt (start - configuratiescherm - internetopties).

Zover was ik al geraakt maar kan daar niets terugvinden over het veranderen van letterkleuren.

Het maakt ook niet meer uit ik heb het anders kunnen oplossen.
Ik heb mijnen outlook er vanaf gekegeld en er terug opgezet en nu bolt alles terug normaal.

Mag dus een slotje op. Bedankt.