Volledige versie bekijken : Router Probleem



XZi
31 January 2007, 17:57
Ik heb een probleempje,

Ik moet poorten openzetten voor een ventrilo op cs, maar ik geraak niet ingelogd op mijn router. Het is een D-Link DI-624+ , ik heb al op dat reset pinnetje 10 seconden ingehouden, en terug geprobeerd, maar niets werkt. :wall:

Wat moet ik doen?

:bow:

Acer199
31 January 2007, 18:43
Kun je totaal niet in de router? Heb je het volgende gedaan: ga naar 192.168.0.1 en dan moet je een wachtwoord ingeven. Deze is default leeg.

XZi
31 January 2007, 21:13
Kun je totaal niet in de router? Heb je het volgende gedaan: ga naar 192.168.0.1 en dan moet je een wachtwoord ingeven. Deze is default leeg.

Ik heb alle mogelijke combinaties al geprobeerd met admin enzo, en leeglaten, maar dat lukt niet. :shocked:

dikkeveertiger
31 January 2007, 22:47
vaak 2 maal admin
gebruikersnaam = admin
wachtwoord = admin

Bij het resetten met het knopje stroom afzetten, resetten en blijven ingedrukt houden nogmaals stroom aan en uit zetten en blijven resetten voor enkele seconden

PeterN
1 February 2007, 01:26
Bij d-link kan je een nederlandse handleiding vinden. Als je terug op fabrieks instellingen staat is de toegang via ip 192.168.0.1 met als inlog username 'admin' en password moet je leeg laten.
Om te resetten moet je meestal de router zonder stroom zetten, dan het reset knopje indrukken en in houden, de stroom insteken terwijl je het reset knopje nog steeds inhoudt, en dan een 10 tal seconden ingedrukt houden.

succes;)

XZi
2 February 2007, 23:28
Bij d-link kan je een nederlandse handleiding vinden. Als je terug op fabrieks instellingen staat is de toegang via ip 192.168.0.1 met als inlog username 'admin' en password moet je leeg laten.
Om te resetten moet je meestal de router zonder stroom zetten, dan het reset knopje indrukken en in houden, de stroom insteken terwijl je het reset knopje nog steeds inhoudt, en dan een 10 tal seconden ingedrukt houden.

succes;)
Oke, ik probeer het zo :good: