Volledige versie bekijken : geblokeerde personen



nico32
1 February 2007, 13:13
hallo hoe zou ik men geblokkerde personen kunnen verwijderen op messenger ik kan enkel deze verwijderen die mij ook hebben geblokeerd kan ik personen die ik heb geblokeerd maar zij mij niet daar ook verwijderen

Milo
1 February 2007, 15:25
Je selecteerd de 'te deleten' persoon .
en je drukt op de toets Delete......

--> ;)

seb
1 February 2007, 17:19
Je selecteerd de 'te deleten' persoon .
en je drukt op de toets Delete......

--> ;)
Dit werkt alleen als zij je ook hebben geblokkeerd.
Ik denk niet dat je ze kan verwijderen als ze jou niet hebben geblokkeerd

Milo
1 February 2007, 18:23
Komaan , zevert niet eh , dit wert ALTIJD

seb
1 February 2007, 19:08
Ik zever nie!!! Bij mij werkt dat niet. Het kan mss te maken hebben dat ik geen hotmail gebruik maar dat denk ik niet.

compuchrisje
1 February 2007, 19:32
Seb heeft gelijk, zelfs als je contactpersonen blokkeert én verwijdert kan je in je beheerlijst van contactpersonen àl deze mensen nog terugvinden. En bij mij zijn dat er al veel hoor na al die jaren internet. Mensen die éénmalig zijn toegevoegd voor een probleem, of gewoon mensen waar het contact mee verwaterd is enz. Ze staan er nog allemaal en niet met een optie "definitief verwijderen" erbij.

Milo
1 February 2007, 21:00
lezen wat je doet , der staat een vakje ( deze personen ook blokeren ) in de popup ....... Effectief , anders zijn die personen natuurlijk niet blocked ... en zien deze je als nog staan

cruwero
1 February 2007, 21:05
Dit vond ik op een ander fora.

van de msn site help onderwerpen:



Klik In het hoofdvenster van MSN Messenger met de rechtermuisknop op de naam van een contactpersoon en klik vervolgens op Contactpersoon verwijderen.
De contactpersoon wordt verwijderd uit je contactpersonenlijst, maar niet uit je lijst Geaccepteerd. De contactpersoon kan nog wel jouw on line status bekijken en tekstberichten naar jou verzenden.

Als je dit niet wilt, klik je op Opties in het menu Extra.
Klik op de tab Privacy.
Klik met de rechtermuisknop in je lijst Geaccepteerd op de naam van degene die je uit de lijst wilt verwijderen en klik vervolgens op Verwijderen. Als Verwijderen niet beschikbaar is, selecteer je de naam en klik je op Blokkeren.
Opmerkingen

Je kunt iemand niet uit je lijst Geaccepteerd verwijderen als die persoon jou in zijn of haar lijst Geaccepteerd heeft staan. Je kunt dan de persoon blokkeren, zodat deze jouw online status niet meer kan zien en ook niet via MSN Messenger contact met je kan opnemen.
Personen in je MSN Messenger-contactpersonenlijst die zijn geblokkeerd op het moment dat je ze verwijdert, blijven geblokkeerd.
Zelfs wanneer iemand niet in jouw contactpersonenlijst of lijst Geaccepteerd voorkomt, kan deze persoon nog steeds contact met je opnemen tenzij je hem/haar blokkeert. Als je wilt zorgen dat niemand die niet in jouw lijsten voorkomt, contact met je opneemt, verplaats je Alle andere gebruikers uit je lijst Geaccepteerd naar je lijst Geblokkeerd.

dus deblokkeren en dan verwijderen gaat niet omdat die personen jou nog in zijn lijst heeft staan.
Henk