Volledige versie bekijken : Veilige modus en explorer



Jule
1 February 2007, 15:10
Geachte,
Hier (http://www.minatica.be/showthread.php?t=40388) zie je dat ik problemen heb met svchost. Daar format C en installeren van Windows nogal omslachtig is, ben ik op zoek gegaan naar andere oplossing. Blijkt dat het deïnstaleren van een welbepaald systeem bestandje mij wel zou kunnen helpen. Daar dit niet zonder risico is, geef ik daaromtrend geen verdere uitleg. Mocht mijn pc crashen, dan is dat mijn probleem. Maar het probleem dat zich stelt is het volgende: eens mijn computer opgestart is in veilige modus, crasht iexplore.exe. Bijgevolg kan ik niks wissen. Voor zover ik weet is mijn pc clean. Wat ik jullie wel kan vertellen is dat heel XP gedragen wordt door explorer (grafische vormgeving in XP) en dat svchost daar goed mee samenhangt. Ik besef dus heel goed dat ik zeer gevaarlijke werken doe. In zijn gewone doen, werkt mijn pc wel heel normaal (allé, enkel als ik online ga zoals beschreven in bovenstaande link.) Welke reden zou er kunnen zijn de explore crasht in veilige modus terwijl het anders wel goed werk levert? Thanks! :bow: :bow: :bow: