Volledige versie bekijken : Prijs NOD32 ??



m4fsrxc
2 February 2007, 17:03
Ik vroeg mij af waarom er een prijsverschil is tussen NOD32 Nederland en NOD32 Belgie ( Luxemburg ) ??
In Nederland kost een nieuwe licentie voor 1 PC en 3 jaar 78 euro in Belgie 1PC en 1 jaar bijna 60 euro :damn:.
Wil niet als muggezifter overkomen maar heeft hier iemand een zinnige verklaring voor ?

Greetz

compuchrisje
2 February 2007, 17:27
De reden ken ik ook niet, maar de wegen in ons land leiden ook niet altijd naar waar de wegwijzers je vertellen. Maar is 60 € wel het juiste bedrag? Ik dacht wel dat het minder was hoor.

m4fsrxc
2 February 2007, 17:36
Euh ja , 56.35 euro dan :D en voor 2 jaar +- 85 euro...
Met of zonder btw staat er zelfs niet bij...

Simply
2 February 2007, 18:13
ff opzoekwerk levert dit resultaat!!!


Artikel 1 tot en met 4 (van 4 artikelen) Overige Resultaatpagina(s): 1

1 jaar NOD32 licentie met updates [ te downloaden ]
56.35€

1 jaar NOD32 vernieuwingslicentie met updates [ te downloaden ]
34.50€

2 jaar NOD32 licentie met updates [ te downloaden ]
84.53€


2 jaar NOD32 vernieuwingslicentie met updates [ te downloaden ]
62.10€




Ik denk incl. btw

bellejt
2 February 2007, 18:43
Ik heb die niet meer aangeschaft wegens te duur (zelfs bij verlenging van abo) en heb in de plaats de beide freeware van AVG en Avast geinstalleerd.Voor de mail heb ik de gratis Spamfighter genomen.

Simply
2 February 2007, 18:49
Ik heb die niet meer aangeschaft wegens te duur (zelfs bij verlenging van abo) en heb in de plaats de beide freeware van AVG en Avast geinstalleerd.Voor de mail heb ik de gratis Spamfighter genomen.


Als ik hieruit mag opmaken dat je 2 verschillende virus scanners hebt draaien, dan wil ik je er wel op wijzen dat dit niet echt verstandig is! Op termijn gaan zij elkaar tegenwerken en elkaar mss zien als zijnde een virus! Dus aan te raden te opteren voor 1 van de 2!!!

Clioke16V
2 February 2007, 22:06
en laat mij zorgen dat je niet meer hoeft te kiezen, en smijt die AVG van uw pc af.

Ik heb AVG gehad en nu heb ik avast > avast is veel beter dan avg, believe me.

m4fsrxc
3 February 2007, 01:12
ff opzoekwerk levert dit resultaat!!!



Ik denk incl. btw
ok dat klopt 56.35 euro voor 1 jaar nieuwe licentie op 1 PC MAAR als je naar NOD32.nl gaat dan kost daar diezelfde licentie 39 euro ?!
Vanwaar nu dat prijsverschil want uiteindelijk is de versie te downloaden van hunne site en sturen ze de licentie via mail op dus...
I'm lost :)
Zou kunnen proberen in NL te bestellen maar t probleem is dat je daar bij het ingeven van je adres geen land kunt selecteren...

ajaxloverr
3 February 2007, 12:05
Ik vroeg mij af waarom er een prijsverschil is tussen NOD32 Nederland en NOD32 Belgie ( Luxemburg ) ??
In Nederland kost een nieuwe licentie voor 1 PC en 3 jaar 78 euro in Belgie 1PC en 1 jaar bijna 60 euro :damn:.
Wil niet als muggezifter overkomen maar heeft hier iemand een zinnige verklaring voor ?

Greetz
nou ik heb hem egt gratis hoor
check deze site maar http://www.bondtegenhackers.tk/ daar vind je alle info op het forum

Martijnc
3 February 2007, 13:40
Gratis trialversie 30 dagen.
Je hebt gewoon een trail of je hebt een crack gebruikt.

Verder zijn de links op je site dood.

bellejt
3 February 2007, 14:33
Heb hier reeds AVG en Avast draaien gedurende 1 jaar op 4 PC's en nog nooit problemen gehad.Wel voordeel dat steeds 1 van beide of allebei de aanvalllen tegenhouden.Voor de mail gebruik ik trouwens de free Spamfighter.

ajaxloverr
3 February 2007, 18:51
Gratis trialversie 30 dagen.
Je hebt gewoon een trail of je hebt een crack gebruikt.

Verder zijn de links op je site dood.
egt geen een van beide
en gecheckt op mijn site geen een link is dood

compuchrisje
3 February 2007, 20:32
De freeware (AVG - AVAST) hoeft niet onder te doen, alleen zijn er iets minder mogelijkheden qua instellingen.
@bellejt 'k hoop dat je ze niet allebei op één systeem draait, dat zou wel es kunnen botsen.
Wat die site betreft, met zoeken kom ik nergens en de rest is al even weinig interessant, de link naar de online spelletjes kan je rechtstreeks ook vinden.