Volledige versie bekijken : hoe cache volledig deleten zodat google desktop het niet meer kan vinden



evavanadam
4 February 2007, 13:05
Nou nou, had ik de schrik van mijn leven... als je google desktop search toevallig geinstalleerd hebt, omdat het zo handig is om iets terug te vinden op je pc... watch this... blijkbaar indexeert dat ook het cache geheugen van uw pc, waardoor ik bij het intypen van 'hotmail' of de naam van mijn loverboy, op links kom naar oude boodschapjes die ooit van die pc gestuurd zijn. Bij de meesten kan je alleen maar de eerste lijn lezen, of kom je in de inbox terecht, zonder dat je verder kan klikken ( ook al omdat de boodschappen online niet meer bestaan intussen ) maar een aantal toch, waar ik de ganse boodschap vanzelf kon boven halen.

Dus als manlief, ooit op het geweldige idee komt om daar eens op te google... vindt ie de boodschapjes terug in dat cache geheugen.

Hoe kuis ik dat cache geheugen uit. Alle cookies en alle temporary internet filles zijn reeds gewist, zonder resultaat...

Ik heb intussen al 5 verschillende programmatjes gedownload die complete pc - clean beloven, maar google cache blijkt slimmer

Beus
4 February 2007, 15:27
Probeer ATF Cleaner (http://www.atribune.org/content/view/19/2/) eens.