Volledige versie bekijken : MSDNAA hoe downloaden



Fck_
4 February 2007, 18:33
ok, ik kan van de school nu op msdnaa maar hoe download ik? ik kan op de download van vista klikken , maar dan download ik gwn een application/octet-stream
van maar 400kb groot. hij noemt dan downloader op mijn bureaublad.. maar ik kan hem met niks openen ofzo.. kaniemand mij helpen?

Martijnc
4 February 2007, 18:43
Je moet het downloaden met IE, als je dat opent krijg je een scherm waar je de locatie kan instellen, dan moet je gewoon wachten tot de download voorbij is.

Fck_
4 February 2007, 18:48
jah, het werkt, het vista is nu aan het downloaden. :) nog even een vraagje --> aanwelke snelheid download dat MSDNAA gedoe?

Martijnc
4 February 2007, 19:01
Toen ik het downloade ging het niet erg snel, de juiste snelhied staat echter nergens.

Fck_
4 February 2007, 21:00
ok nog een vraagje, als ik mijn vriend nu ook wat dingen van MSDNAA wil laten downloaden.. dus vanaf mijn account.. komen ze daar achter? gaan ze dan zoeken wie dat is en zo? of mag dat?

Fck_
4 February 2007, 21:45
ok nog een vraagje, als ik mijn vriend nu ook wat dingen van MSDNAA wil laten downloaden.. dus vanaf mijn account.. komen ze daar achter? gaan ze dan zoeken wie dat is en zo? of mag dat?

srry voor dubbelpost, maar weet iemand het antwoord op deze vraag?

Martijnc
4 February 2007, 22:11
Tuurlijk mag dat niet, als je het toch doet worden ook jouw licenties ongeldig.

Fck_
6 February 2007, 20:49
maar ik heb dat programma niet nodig, dus mijn vriend mag het hebben.. maar zien ze dat? aan ip ofzo, en gaan ze daar dan achter zoeken? of laten ze het gwn

Kokki
6 February 2007, 20:56
als je het zelf niet gebruikt is er volgens mij geen probleem.

van_hoof
6 February 2007, 20:58
Toen ik het downloade ging het niet erg snel, de juiste snelhied staat echter nergens.

via opera kun je de snelheid wel zien, bij mij was dat +- 200kb/sec maar men laptop stond wel ver van men draadloze router dus kan het mss wel ietsje sneller, in het begin ging het tegen +- 400kb.

AMD
6 February 2007, 22:58
maar ik heb dat programma niet nodig, dus mijn vriend mag het hebben.. maar zien ze dat? aan ip ofzo, en gaan ze daar dan achter zoeken? of laten ze het gwn

IP adres betekent niks voor hun.
Je hebt 1 serienummer dus enkel 1 persoon kan het installeren en gebruiken en activeren.
Als iemand anders het ook probeert lukt het gewoon niet.

Moet je dus niet van wakker liggen en kan zeker geen kwaad.

Wat ze wel kunnen doen is dat ze bij MSDN zien dat er plots "meer" download is van andere ipadressen met jouw account.
Ik denk dat je niet bent toegelaten om de informatie en inhoud verder te delen met andere personen.

Dus kan je beter hetzelf downloaden en op CD/DVD branden voor je vriend.
Dan is er zeker niks aan de hand

Grtjs AMD

downagain
7 February 2007, 10:00
Producten die via de MSDNAA licentie gedownload worden mogen enkel door de licentiehouder gebruikt worden, en dan ook niet voor commerciƫle doeleinden. Als je software doorspeelt, gebruikt je vriend deze software dus illegaal.

Toen ik Vista downlaoden schommelde de snelheid tussen de 1-1.2MB/s