Volledige versie bekijken : Problemen met photoshop



nativenancy
6 February 2007, 16:12
Ik heb een vraagje , mijn schoonzus shijnt nogal wat problemen te hebben , iedere keer ze wat wil maken en ze photoshop opstart en vooral wanneer ze met de magnetische lasso wil werken slaat haar ganse computer uit .
Ze heeft hem nu al in 4 verschillende winkels binnengedaan en niemand schijnt het probleem te vinden , weet iemand hier misschien wat het probleem kan zijn ??
Op aanraden van iemand hier in het forum hier het Hijack logje die van hare comp gemaakt heb .
Native Nancy

Rosty
9 February 2007, 16:51
Hoi nativenancy,

ik zie dat je MSConfig gebruikt hebt. Kun je alles wat je uitgevinkt hebt in MSConfig eens terug aanvinken en een nieuw HijackThis logje plaatsen aub.
Plaats het logje niet als bestand maar gewoon. dit doe je via: bewerken --> alles selecteren --> opnieuw bewerken --> kopieeren. En plak het logje hier dan in je volgende antwoord.

Grtz,

Rosty.

nativenancy
10 February 2007, 12:03
Tis ok hoor Rosty , kheb het probleem gevonden en zal net meer nodig zijn om verder te zoeken , sorry moest dat hier gemeld hebben :)
Een van da fans was kapot en er moet een nieuwe in dus geen problemen meer hier .
Nancy