Volledige versie bekijken : plug in



rap
6 February 2007, 23:20
Dear all,

Ik zoek een specifieke plugin te installeren om iets te kijken bekijken.
Zelfs in firefox kan hem niet vinden/installeren.:wall:

plugin (video/x-ms-asf-plugin)

Wie kan er mij helpen aub?

thanks

rap(y)

Beus
6 February 2007, 23:28
Een pagina met Video players voor Firefox/Windows:
http://plugindoc.mozdev.org/nl-BE/windows.html

rap
6 February 2007, 23:34
Hey Beus,

en de welke moet ik nemen? Die pagina had ik al gevonden maar weet niet de welke ik moet nemen.

Grtz

rap

Beus
6 February 2007, 23:42
Ik zou in eerste instantie gaan zodat je QuickTime, RealPlayer en Windows Media Player hebt. ;) Maar die laatste heb je al in windows :D

rap
6 February 2007, 23:45
Hey beus,

dus activeX plugin of xpi installer voor Active plugin?

Grtz

rap

rap
6 February 2007, 23:46
Hey Beus,

geprobeerd om het filmpje te spelen in Window media player en het ging daar ook niet. Vandaar deze vragen.

thanks,

rap

Beus
6 February 2007, 23:47
Nee de installatie doen voor QuickTime en RealPlayer ;)

rap
6 February 2007, 23:56
Moet in trailversie van 14dagen nemen of the basic? Voor realplayer

Grtz

rap

Beus
6 February 2007, 23:58
Moet in trailversie van 14dagen nemen of the basic? Voor realplayer

Grtz

rap

Basic is voldoende...

rap
6 February 2007, 23:58
thanks, in begin eraan. Ik laat je het vervolg weten.

grtz

rap

rap
7 February 2007, 00:08
Hey,

Bestand kan nog altijd niet gespeeld worden.
Melding is: het bestand dat u probeert af te spelen, heeft een extensie (.wmv) die niet overeenkomt met de bestandsindeling. Afspelen van het bestand kan resulteren in onverwacht gedrag. Melding in media player.

En in real player selecteer die en doet hij het ook niet niet. Hij legt altijd de link naar media player?

Hulp gevraagd.

Grtz

rap

rap
7 February 2007, 00:33
Hey Beus,

dit is hetgeen wat ik wil zien:
www.guzer.com/videos/running_machine_bear.php (http://www.guzer.com/videos/running_machine_bear.php)

Langs geen kanten krijg ik dit open.

Grtz

rap

Jule
7 February 2007, 00:36
Er bestaat zoiets als G-spot. Daarmee kun je zien welke codecs zijn gebruikt. Maar het kan ook dat het filmpje dat u heeft, beschadigd is. Als mediaplayer het wil afspelen ondanks de foutmelding, kunt u het wel proberen. Wees wel zeker dat uw media bestand virusvrij is. Mijn voorkeur gaat trouwens uit naar Quicktime alternative en realtime alternative. Al was het maar dat ik deze nodig heb voor filmbewerking. En ik kan het wel perfect afspelen. Ik zal het voor u effen converteren en op swoopshare zetten.

Beus
7 February 2007, 00:37
Ja het is Windows Media Player.. welke versie van WMP heb je? Mischien moet je die eens updaten ze zijn ondertussen bij 11 bereikt ;)

Enne filmpje is lachuh :D

rap
7 February 2007, 00:46
Ik denk persoonlijk dat het iets te maken heeft met mijn beveiliging op ie explorer. Telkens krijg ik beveiligingsinstellingen mogen websites geen ActiveX-besturingselementen gebruiken die op deze computer geïnstalleerd zijn. Dez pagina wordt mogelijk niet juist weergegeven. Zal dus iets moeten aanpassen in mijn beveiliging maar wat juist. Heb al vanalles uitgetest en werkt nog steeds niet. Niet de eerste keer dat dit mij voorvalt.

Grtz

rap

Beus
7 February 2007, 00:49
Heb je IE 6 of 7 of heb je toevallig SurfRight van Hitman Pro op je PC....

rap
7 February 2007, 00:51
Ik heb de laatste versie die samen kwam met IE7. Dan alles geupdate dus ik denk toch de laatste versie.

Grtz

rap

Beus
7 February 2007, 00:54
Maar je hebt dus niet volledig Hitman Pro op je PC staan?

rap
7 February 2007, 00:54
Hitman Pro heb ik niet en trouwens ook lieve niet. Heb al genoeg dat al niet meer weet voor wat alles is. ha ha

Grtz

rap

Beus
7 February 2007, 00:57
Nee dat je het niet hebt is alleen maar mee want Hitman Pro veroorzaakt alleen maar gerotzooi...

Hmmm... maar wat voor melding van IE krijg je precies als je het filmpje wil bekijken?

rap
7 February 2007, 00:59
Hey Beus,

melding verwoord om 23.08hr. Ben te moe om alles nogmaals te verwoorden.

Grtz

rap

rap
7 February 2007, 01:03
Ben zelf ga kijken in Media player in bestandstypen en extensie en bestandstype wmv staat aangevinkt. Dus?????

Ik weet het niet meer.

Zet je ideetje maar hieronder als je er moest weten/vinden.
Ik lees het morgenochtend wel. Moet gaan slapen want morgen travakken dag. Thanks voor je geduld en inzet. I talk to you tomorrow.

Thanks

Grtz
rap

ps over en out ciao

Beus
7 February 2007, 01:03
Ik weet het even niet meer want ik zocht op die foutmelding kreeg niet echt veel terug alleen dat sommige die melding kregen in Firefox en het wel deed in IE.

Ik heb Firefox en het werkt, en jij hebt IE7.

Dus ik ben ten einde raad, behalve dat het een bug in IE7 zou kunnen zijn.

Jule
7 February 2007, 01:06
@ Rap: als een avi-bestand, klik hier (http://nl.swoopshare.com/file/332f36a6e9535267212963f93788b18a/running_machine_bear_mout?tags=running_machine_bea r_mout&lang=nl) .
als een mpg-bestand, klik hier (http://nl.swoopshare.com/file/700728927c29b0a0e7b17e8d259f2512/running_machine_bear_mout?tags=running_machine_bea r_mout&lang=nl) .
Ik heb trouwens IE7. Beus bedoelt het wel degelijk goed. Zoek eens hier op deze site naar 'codecs'. Er staat reeds veel uitleg getypt daarover. Ik vrees dat dit het probleem is bij u. Het oorspronkelijke bestand is nog geen 2 Mb en ik heb er tweemaal ongeveer 10 Mb van gemaakt. Er staat dus wel een degelijke compressie op. Succes.!
P.S.: Ik heb helemaal geen toestemming gegeven om het active-X besturingselement te instaleren, toch speelde het filmpje zich af op de door u aangehaalde site. Ik vrees dus dat ook daar de fout niet te zoeken is.

rap
7 February 2007, 08:49
Hey Juül en Beus,

Thanks joor jullie hulp maar het lukt nog steed niet Juül, zelfs niet via shareware, via avi bestand of mgp bestand. Telkens krijg ik IE7 kon bestand niet download, geblokkeerd wegens de door U ingestelde beveiligsheidsopties.

Dus ik denk dat ik op IE7 mijn veiligheidsopties moet aanpassen. Weet wel waar (in extra > opties maar welke moet ik juist aangevinkt hebben en welke niet? Denk dat daar de reden ligt omdat ik verschillende malen dit heb meegemaakt.

Grtz
rap

rap
7 February 2007, 08:50
Zelfs schakelen in mijn antivirus uit (G-data) dan doet hij het nog niet.

Hopeloos wordt ik ervan.

Grtz

rap

Jule
7 February 2007, 15:02
Vooraleer we al uw veiligheids opties overlopen, wilt u zo vriendelijk zijn om eerst dit te controleren?
http://img228.imageshack.us/img228/5013/internetbeveiligingma2.jpg

Thanks!!!

Beus
7 February 2007, 18:16
Ik zie geen vreemde dingen zou goed moeten zijn maar anders moet een IE7 gebruiker er eens naar moeten kijken of het filmpje het doet en wat de instellingen zijn en wat voor "codecs" ze hebben...

Jule
7 February 2007, 18:35
Ik zie geen vreemde dingen zou goed moeten zijn maar anders moet een IE7 gebruiker er eens naar moeten kijken of het filmpje het doet en wat de instellingen zijn en wat voor "codecs" ze hebben...
Ja, Beus, ik gebruik IE7 en het filmpje doet het. De gebruikte videocodec : Mpeg43 Decoder DMO --> DirectVobSub (auto-loading version) en de audiocodec : WMAudio Decoder DMO --> AC3Filter. Niks speciaals dus. Maar als hij de beveiliging in bovenstaande afbeelding op heel hoog heeft gezet, kan hij inderdaad geen video's afspelen en ook geen bestanden downloaden. Vandaar mijn vraag aan Rap!

rap
7 February 2007, 20:57
Hey heren,

Message voor Juul, je printscreen is exact dezelfde als de mijne. Kunnen we samen de veiligheidsopties eens bekijken en vergelijken?
Beus, ivm codecs , ga we erna eens bekijken indien dit vorige niet lukt.

Grtz

rap

Jule
7 February 2007, 21:37
Astublieft Rap:
http://img106.imageshack.us/img106/9508/internetbeveiligingof0.jpg

rap
7 February 2007, 23:17
Hey Juül,

Bedankt, maar alles is zoals jij het hebt doorgegeven maar enkele zaken ontbreken wel. Denk niet dat het belangrijk is. Kun je tevens eens doorsturen wat je hebt bij beveiliging als je klikt op aangepast niveau.

Kweste om te vergelijken daar het nog steeds niet lukt.

Grtz

rap

rap
7 February 2007, 23:47
YES, YES? yes and YEAH gelukt......!!!!!!!!!

Via real player nu toch gelukt. Ik heb nogmaals het bestand gedownload. Vervolgens getracht met realplayer (nieuwere versie) en het werkt!!!!!
Alleen begrijp ik niet waarom sommige het direct op deze site kunnen bekijken en ik niet! Toch nog altijd ergens in mijn achterhoofd iets wat me irriteerd is het feit dat mijn IE7 nog andere site's niet opend wegens het 'probleem ActiveX' gedoe? Waarom toch? Zal een raadsel blijven zeker?

Hey mannen, fantatisch bedankt voor jullie hulp en geduld hé!
Trouwens voor Juül, misschien toch het voorgaande eens bekijken zodanig we niets over het hoofd zien misschien?

Thanks

Grtz

rap