Volledige versie bekijken : program cd opstarten als je alleen install/setup heb



lus
7 February 2007, 00:06
ik weet hoe je program cd moet laten opstarten met (autorun)maar ik zit met volgende install/setup heb ik eerst moeten installeren en dan heb ik daar (autorun) toegepast.nu start hij wel op via de cd en moet je altijd de cd gebruiken.hoe kan ik dit verhelpen dat hij opstart en installeerd zoals ik nu op install/setup klik. :bow:
hier ben ik nog een leek in

groetjes lus

PeterN
7 February 2007, 00:54
Ik ben niet helemaal mee wat u vraag juist is ;) Maar denk een setup programma om eigen programma's te instaleren?
Jaren geleden heb ik zo eens iets gezocht en verschillende geprobeerd. De beste freware setup vond ik toen inno. Blijkbaar hebben die niet stilgezeten en hun freeware verder ontwikkeld. Een mooie setup de uw eigen programma's automatisch instaleerd zodra de cd in de lade komt.
Je kan het hier vinden : http://www.jrsoftware.org/isinfo.php
De uitleg is wel engels maar je kon hem destijds ook zelf in het nederlands zetten, toch de text die verschijnt.

Hopelijk bedoelde je dat ;)

lus
7 February 2007, 18:57
Ik ben niet helemaal mee wat u vraag juist is ;) Maar denk een setup programma om eigen programma's te instaleren?
Jaren geleden heb ik zo eens iets gezocht en verschillende geprobeerd. De beste freware setup vond ik toen inno. Blijkbaar hebben die niet stilgezeten en hun freeware verder ontwikkeld. Een mooie setup de uw eigen programma's automatisch instaleerd zodra de cd in de lade komt.
Je kan het hier vinden : http://www.jrsoftware.org/isinfo.php
De uitleg is wel engels maar je kon hem destijds ook zelf in het nederlands zetten, toch de text die verschijnt.

Hopelijk bedoelde je dat ;)

he PeterN

bedankt :good: ik zal eens zien wat ik er kan mee doen.ik kan deze setup gewoon ook branden op cd.die setup is gewoon een (computer afbeelding) waar je op klikt en zo het installeerd op je computer.daarom weet ik niet hoe je dit moet neerschrijven op je cd.elk antwoord dat ik hierop krijg word ik er wijzer van.

groetjes lus

lus
9 February 2007, 00:26
ik heb het in orde gekregen bedankt PeterN :good: