Volledige versie bekijken : Scarlet Box: poort openen voor Limewire?



Netje
8 February 2007, 16:34
Sinds vorige week woensdag staat hier zo'n Scarlet Box. Nu heb ik een probleem met Limewire:kan niets downloaden oftewel hééééééééél traag!

Nu heb ik al mailtjes verstuurd naar Scarlet hieromtrent en zei vertelden mij om een poort te openen maar hiervoor geven zij geen support.

Ik ben eraan begonnen maar het lukt langs geen kanten!
Ik ben maar een leek...

wat moet ik invullen ?

IP Addresses Transport External Port Range Internal Port Range
Global Internal Type Start End Start End
(Set to 0.0.0.0 to use the primary IP address of the interface "ppp-0")

En kan er mij iemand ook vertellen waar ik mijn snelheid kan zien? Ik zou nu sneller moeten surfen maar daar merk ik niet veel van. Waar moet ik dat zoeken?
Ik hoop dat iemand mij uit de nood kan helpen a.u.b..........

berger
8 February 2007, 17:43
Toch eens lezen eerst zou ik zeggen :

http://www.minatica.be/showthread.php?t=40233

Netje
8 February 2007, 18:41
Wij gebruiken Limewire Pro al enkele jaartjes zonder problemen. Het is maar sinds die Box dat het trager en moeilijker gaat.

Wat betreft die snelheid: heb een mailtje teruggehad van Scarlet. Die beweren dat ze de download speed niet kunnen upgraden omdat we te ver van de centrale zijn.
Maar voor Scarlet One hadden we Scarlet Premium en daar hadden we een snelheid van 3.4 Mb (nu staan we op 1.1) en geen problemen met snelheid. En nu komen ze hier mee af!

berger
8 February 2007, 20:39
Het antwoord over de snelheid staat eigenlijk op hun site (http://www.scarlet.be/residential/nl/products/internet_telephony/ScarletOne/index.jsp) : de maximale downloadsnelheid is 6 Mbps . De downloadsnelheid hangt af van de afstand tussen het aansluitpunt en de telefooncentrale, van uw computerinstallatie en van uw binnenbekabeling.

PeterN
9 February 2007, 01:00