Volledige versie bekijken : HP scan alles zwart



g_man
11 February 2007, 11:55
Mijn HP PSC maakt ineens alles zwart bij kopiëren of scannen...printen gaat prima...dacht dat het mss de lamp was, maar deze werkt...wat kan het dan nog zijn?

http://users.telenet.be/g_man/HP.jpg

eventure
11 February 2007, 14:29
Als je aanvaard krijg je dan hetzelfde resultaat? Probeer anders uw software/drivers eens opnieuw te installeren.
Of gewoon de printer opnieuw opstarten?

PeterN
12 February 2007, 08:56
Ik heb het ook eens gehad met een ander type van HP. Na herinstallatie was het toen ook terug inorde zoals Eventure voorstelt. Hoe het kwam weet ik nog niet;)

ajaxloverr
12 February 2007, 16:56
bij trust scanners kun je zien dat de klep dicht zit geeft hij dat wel aan?

g_man
25 February 2007, 15:02
Heb de software ondertussen verwijderd en opnieuw geinstalleerd...maar geen oplossing...blijf zwart...
Kan je die lamp zelf vervangen ??? Iemand die dit weet??

eventure
25 February 2007, 15:13
Ik ben vrij zeker dat dat niet gaat kunen g_man, heb je er geen garantie meer op?

g_man
25 February 2007, 16:04
Ik ben vrij zeker dat dat niet gaat kunen g_man, heb je er geen garantie meer op?

Dat is ondertussen de 3de vervangen onder garantie...garantie is ondertussen verlopen ja...

Baloeke
25 February 2007, 16:30
Moest het toch aan de lamp liggen, zou ik misschien aanraden om eens uit te kijken naar een andere scanner.

g_man
25 February 2007, 16:36
Moest het toch aan de lamp liggen, zou ik misschien aanraden om eens uit te kijken naar een andere scanner.

Nope...als er geen oplossing voor is...komt die op de schroothoop...wat nut heeft een all-in-one als je dan nog een scanner apart moet bijzetten... ;)

BTW..moet een pluimpje geven aan de supportdesk van HP...als je een mailtje stuurt, krijg je binnen de 24uur antwoord...NADA...na 2 weken nog steeds niks gehoord...flink zo van HP...doe zo verder :angry:

compuchrisje
25 February 2007, 22:06
Je kan online ook iemand vragen G; heb zelf ooit een Bart online gehad (die me trouwens ook niet de oplossing kon geven), maar dàt ging redelijk vlot toen.
BTW heb je bij toeval mss een ugrade of install van Vista gedaan?

g_man
25 February 2007, 23:15
Online ... heb al 2 sessies van 3uur WACHTEN achter de rug...heb eigenlijk mijn buik vol van de hulp van HP...
En neen, ik zit nog altijd onder XP... :) ;)

PeterN
26 February 2007, 01:30
Btw, als je de lamp verdenkt, dat kan je toch zien? Thuis in de scanner zie ik de lamp met het felle licht toch scannen. Als de lamp niet brandt van de scanner is ... zijn lamp uit en goed voor de schroothoop:) Of is dat zo eenvoudig niet?

g_man
26 February 2007, 16:03
Btw, als je de lamp verdenkt, dat kan je toch zien? Thuis in de scanner zie ik de lamp met het felle licht toch scannen. Als de lamp niet brandt van de scanner is ... zijn lamp uit en goed voor de schroothoop:) Of is dat zo eenvoudig niet?

Awel ja,..dacht ik ook,...was het niet dat ik 'denk' dat de lamp minder fel brandt dan voorheen...of mss zie ik ondertussen spoken...dat kan ook :) ;)

PeterN
26 February 2007, 16:34
Ik lees nu pas goed het start topic en zie dat je het zelfs al vermelde dat de lamp nog brandt:shy:
Btw je zegt daar dat het zowel bij kopieëren als bij scannen is. Tijdens het kopieëren moet normaal zelfs de pc niet op staan, een kopie kan je enkel met de all in one zo maken. Dus mijn conclusie is dat het niet in uw pc of drivers gaat zitten. Als je al zo, zonder pc, een zwarte copy krijgt zal het idd ergens in de scanner zitten.