Volledige versie bekijken : meerde mp3 op audio cd



iiyama
11 February 2007, 14:34
Ik wil 40 mp3 op een cd zetten ik heb al met image gebrand maar dan krijg je op de tv een map met root.
Hoe krijg ik meerden mp3 op een audio cd zonder dat je de tv moet aanzetten.
Als ik de cd in de dvd speler doet dat hij gelijk afspeelt.
Dit doe ik met NERO BURN.
Wie kan me helpen.

mvg iiyama

Baloeke
11 February 2007, 15:38
Je kan je mp3 files direct in de root zetten zonder een map aan te maken. Dus sleep je bestanden in de root, selecteer dus niet je map.

Als je deze file's wil afspelen op je dvd speler zal je, volgens mij, steeds je televisie moeten opzetten, omdat je dvd speler toch ergens zijn 'klank' moet uitgeven. Ik weet niet welke dvd speler je hebt, maar misschien is er een mogelikheid om daar extra luidsprekers op aan te sluiten, zodat je niet de televisie moet opzetten.

Fck_
11 February 2007, 18:39
Ik begrijp niet echt wat je bedoelt, maar volgens mij is dus dit je probleem.
-> Als je de CD in je DVD speler steekt (die volgens mij ook als radio werkt) moet je eerst je TV aanzetten, om de map te zien, dan moet je die map openen, en daar staan je liedjes in. dan kan je ze afspelen. <- dat begrijp ik daar dus onder.

Als dat je probleem is, moet je proberen om je liedjes anders te branden. Dus sowieso, al zonder een map op CD zetten, en je moet ook zorgen dat je bij nero degelijk op 'MP3 Cd maken' klikt. Dan speelt hij de nummers automatisch af.

Maar je moet dus ook wel opletten dat je DVD speler ook 'radio' is, en dat er dus zelf luidsprekers op aangesloten zijn. is dit niet, zo, dan is het dus normaal dat je je TV moet opzetten, omdat de klank toch ergens moet uitkomen.

Is het niets van wat ik zei, leg je probleem dan eens wat beter uit. ;):)

iiyama
12 February 2007, 11:12
Ik heb de dvd (technika) aangesloten op een receiver het gaat mij erom dat ik de tv moet aanzetten om de audio cd te starten.
mvg iiyama.
Je kan bij nero alleen audio cd maken verder staat er niets bij van mp3 maken

Als dat je probleem is, moet je proberen om je liedjes anders te branden. Dus sowieso, al zonder een map op CD zetten, en je moet ook zorgen dat je bij nero degelijk op 'MP3 Cd maken' klikt. Dan speelt hij de nummers automatisch af.

Als ik 20 nummers erop zet dat gaat goed maar meerderen niet

Mp3Tjoeper
12 February 2007, 17:08
Het is natuurlijk de vraag, hoe lang zijn die mp3's hé,
Laat ons aannemen dat een mp3 5mb groot is
5 x 20 = 100 mb, op een cd kan je 650 tot 700 mb data branden.
Als je met Nero gewoon de optie " data branden " neemt,
en bij optie "toevoegen" selecteer je al je nummers die je hebben wil,
dan zou het toch moeten lukken volgens mij hoor.
En zoals hierboven reeds vermeld,
Brand je mp3's gewoon zonder de mappen, dus gewoon op de root.