Volledige versie bekijken : telenet telemeter telt niet bij



fryum
18 February 2007, 09:50
Bij een blik op mijn 'Telemeter' zag ik dat ik sinds 05 deze maand onveranderd op "0" blijf staan.
Controle bij 'mijn telenet - telemeter' geeft hetzelfde resultaat aan: 0 ! :D
Ik geraak normaal gezien makkelijk aan 5 Gb op dergelijke periode en deze maand is geen uitzondering, integendeel (nieuwe pc, dus nog veel drivers e.d. downen)
Leuk is het wel, natuurlijk, maar zijn er nog andere Telenetgebruikers die dit voor hebben?

Francis
18 February 2007, 11:13
Nee werkt perfect.

Acer199
18 February 2007, 11:30
Hetzelfde hier, komt wel goed uit. :evil:

zariash
18 February 2007, 14:49
Bij een blik op mijn 'Telemeter' zag ik dat ik sinds 05 deze maand onveranderd op "0" blijf staan.
Controle bij 'mijn telenet - telemeter' geeft hetzelfde resultaat aan: 0 ! :D
Ik geraak normaal gezien makkelijk aan 5 Gb op dergelijke periode en deze maand is geen uitzondering, integendeel (nieuwe pc, dus nog veel drivers e.d. downen)
Leuk is het wel, natuurlijk, maar zijn er nog andere Telenetgebruikers die dit voor hebben?
die wil ik ook wel want de mijne is weeral eens rood :rolleyes::rolleyes:

klaaske
18 February 2007, 18:04
Ik zou wat graag jou meter hebben : zeker voor upload want dit is belachelijk bij Telenet.

Acer199
18 February 2007, 19:16
Voor iedereen die opeens geen verbruik meer hebben bij telenet:
je moet eens kijken bij je telemeter - details dan zul je zien dat je over een een gratis volume beschikt. Eens dit opgebruikt zal je meter weer gewoon lopen. Ik heb bijna 4 gig gratis gekregen. Zou te maken hebben met storingen in onze regio.

fryum
18 February 2007, 19:33
je moet eens kijken bij je telemeter - details dan zul je zien dat je over een een gratis volume beschikt. Zou te maken hebben met storingen in onze regio.
Heb eens gekeken , maar nergens zie ik ook maar iets staan dat hierop lijkt.
Nuja, je hoort me niet klagen !

eXziBit
19 February 2007, 00:42
Wel, ik heb ook een telemeter die op 0 staat (wat onmogelijk is), en waar er niks is aangegeven bij het extra volume. Ook mij hoor je zeker niet klagen...

Buzze
19 February 2007, 00:54
Hier ook telemeter werkt normaal,wat natuurlijk jammer is!
En gratis van telenet? Amai,als die dag aanbreekt trakteer ik iedereen
een week aan één stuk die aan den toog zit!

AMD
19 February 2007, 02:08
Je mag me vrij geloven hierop want ik heb voor hun technische helpdesk gewerkt:
Alles wat je in de tijd verbruikt, wordt er later bijgerekend.
Een technisch probleem aan de back-end telemeter applicatie stopt de meter niet!
Op de servers wordt gewoon bijgehouden hoeveel je verbruik is en je telemeter wordt later automatisch bijgewerkt dus maak je niet teveel illusies momenteel.

Het spijt me fryum maar je metertje gaat zichzelf bijwerken na het "tijdelijke" back-end probleem bij telenet.

Grtjs AMD

Acer199
19 February 2007, 12:34
Ingediend door Amedee op Zon, 2007-02-18 15:23. :: Nieuws (http://pub.telenet.be/categorie/pub/nieuws)
Op het forum (http://pub.telenet.be/forum/viewtopic.php?t=6840), en ook via andere bronnen, krijgen we melding dat sinds 14/02 bij sommige klanten alle internetverkeer "gratis" is. Om precies te zijn: het gebruikte volume wordt wel correct gemeten, maar het komt allemaal terecht in de rubriek "gratis volume" (onderaan de detailpagina van de Telemeter). We vragen ons af of dit een valentijnsgeschenk is van Telenet?
We weten niet wat de oorzaak is van dit mooie geschenk, maar vermoedelijk is er nog maar eens ergens een technische storing. In dit geval is het een storing in het voordeel van de klanten. Jammer alleen dat het blijkbaar niet voor iedereen van toepassing is!

Dit stond te lezen op de PUB site.

fryum
19 February 2007, 18:39
Het spijt me fryum maar je metertje gaat zichzelf bijwerken na het "tijdelijke" back-end probleem bij telenet.

Grtjs AMD
Ik maak me daar geen zorgen over, sinds de 'golden a.b.-days'(;)) is mijn download niet spectaculair meer te noemen.
Maar ik vermoed toch dat ik hierin wel enig verweer zou kunnen bieden, mocht dit nodig blijken.
Ik denk eventjes luidop: vandaag nog steeds op 0. Screenshot nemen en doormailen naar Telenet?

Alleen, Telenet is nu ook niet bepaald het meest klantvriendelijke, begripvolle bedrijf !?!:D
Toch bedankt voor je tip, anderen kunnen er maar wel bij varen.

Bartmen
21 February 2007, 12:31
Hello

Ik zag net dat het gedaan was met de gratis download bij Telenet... Iemand die de oorzaak hiervan weet? (Van het gratis downloaden dan:) )

eventure
21 February 2007, 13:00
Hoe bedoel je?
Gratis downloaden via Usenet, of gratis downloaden met je limiet?

Bartmen
22 February 2007, 11:40
Hello

Gelukkig heeft de Telemeter hier een paar dagen plat gelegen, of ik zat alweer op smallband...
Nu start ik juist mijn pc op, en na vijf minuten kijk ik op de telemeter... Schijnt dat ik al 4 mb gedownload heb... Ik zat er net op(?)
Iemand die weet hoe dit kan?
Ik heb ook een programma dat aangeeft dat ik 9 MIB gedownload heb, wat is MIB?

Groetjes en bedankt

Beus
22 February 2007, 13:04
Hier staat een mooi tabel:
http://en.wikipedia.org/wiki/Megabyte

eventure
22 February 2007, 14:20
Die vier mb zijn gewoon van uw internet en email hoor ;)

mvg
Robbe