Volledige versie bekijken : pc maakt lawaai!!!!



danger65
18 February 2007, 12:08
Mijn pc maakt af en toe vreemde geluiden.Ik heb het koelertje van de processor al vervangen,maar dit was het blijkbaar niet.Dan heb ik het koelertje bij de voeding gedemonteerd en volledig stofvrij gemaakt,maar pc maakt nog steeds vreemde geluiden.Zou het kunnen dat de harde schijf die geluiden voortbrengt?Of zal ik ook het koelertje van de voeding moeten vervangen?Wie helpt me,bij voorbaat dank!!!

ajaxloverr
18 February 2007, 12:30
heb je een dvd speler in je pc? daar kan het aan liggen.

eventure
18 February 2007, 12:48
Kan je het geluid eens beschrijven aub?
Als het een soort gekraak is dan is het de harde schijf waarschijnlijk,
is het een soort gezoem/gefluit dan is het waarschijnlijk een cdrom-drive of dvd-drive.

mvg
Robbe

danger65
18 February 2007, 13:34
Bedankt alvast voor de snelle reactie!
Het geluid is te vergelijken met gas geven en terugnemen,meer een gezoem.De dvd wordt op dat moment niet gebruikt,ook het lampje van de dvd flikkert op dat moment niet!Als ik op standby knop druk en alles gaat in standby gaat het lawaai gewoon voort!
Mvg!

eventure
18 February 2007, 14:05
heb je nog andere koelers die je niet vervangen hebt?

trebel
18 February 2007, 14:07
koeler graka???

danger65
18 February 2007, 14:22
Ja,de koeler bij de voeding heb ik niet vervangen,enkel uitgeblazen!
Trebel,wat is koeler graka????Merk????
Bvb dank!!!

g_man
18 February 2007, 15:24
Trebel,wat is koeler graka????

Koeler van de grafische kaart...
Doe je kast eens open om te weten te komen vanwaar juist het geluid komt...dan weet je het snel en zeker... :) ;)

realrat
19 February 2007, 12:03
heb dit geluid ook bij andere pc, ik negeer het gewoon want het geeft geen problemen (pc geeft wel problemen, maar geluid is er altijd ookal geeft pc geen problemen)

Fck_
19 February 2007, 18:23
Hmm geluiden uit je pc.. dat is eigenlijk nooit goed volgens mij..:p

ik had bij mijn vorige pc zeer eigenaardige, en vervelende geluiden.. bleken ze te komen van mijn HD, twee dagen later ging die trouwens ook stuk...

nu bij mijn nieuwe pc had ik ook een vervelend geluid, na veel zoeken, bleek er ergens een schroefje los te zitten waardoor mijn koeler rammelde:p