Volledige versie bekijken : Ps2 --> Pc



Kpt Gibson
19 February 2007, 18:01
Sins ik m'n nieuwe Pc heb speel ik niet meer op m'n Ps2 omdat ik gewoon geen plaats heb op m'n Bureau voor mijn Tv :p

Nu zat ik te denken of het mss mogelijk was om Ps2 te spelen op m'n monitor.
Op de achterzijde van m'n Pc heb ik een Video-out scart aansluiting.
Ik zou daar m'n Ps2 kabel op kunnen aansluiten, maar aangezien het een video-out aansluiting is denk ik dat dit niet zal werken. (kdurf het ook niet proberen)
Weet iemand of dit mischien toch mogelijk is of wat er zou gebeuren indien ik hem zou aansluiten.:)



Thnx

Fck_
19 February 2007, 18:11
Een video-out gaat inderdaad niet lukken nee, je moet eeen In hebben. :) anders denk ik, dat dit niet gaat lukken :).. en als je hem aansluit om je Video-Out gaat er niets gebeuren normaal gezien. :), maar vraag dat toch maar eens na :p

Kpt Gibson
19 February 2007, 21:25
lol ok bedankt :p Is er anders een manier om de Ps2 op Pc aan te sluiten?

Fakke_Berto
20 February 2007, 22:38
Als je een capturekaart of tv-kaart hebt, op de ingang steken.

Kpt Gibson
21 February 2007, 20:46
Dus als ik het goed begrijp kan ik m'n PS2 via Antenne kabel op m'n TV kaart aansluiten? Zal ik ff probere

Kpt Gibson
21 February 2007, 21:12
kheb et geprobeerd. Ik kon na ff zoeke m'n Ps2 beeld zien via windows mediaplayer. Maar het ging er nogal schokkerig aan toe :(

Fakke_Berto
22 February 2007, 17:36
Welke uitgangen zitten er op zo een ps2? Zit er een svhs-uitgang op?
Gr.

Kpt Gibson
23 February 2007, 21:07
eeuuhm Wordt normaal met scart (of rood wit geel stekkers) aangesloten. Maar kheb een kabel om hem aan een antenne ingang van een Tv aan te sluiten.

Fakke_Berto
23 February 2007, 23:44
De beste oplossing is om gewoon een tafeltje bij te kopen.
Het feit dat je beeld schokkerig op je pc komt wil zeggen dat je pc het beeld moet omrekenen. Dat is nogal intensief werk voor een pc. Je kan eens proberen om een beetje te spelen met je instellingen. Misschien komt het nog in orde.
Gr.

Kpt Gibson
26 February 2007, 23:41
mja dan blijft ie hier maar gewoon ongebruikt staan :p

Toch bedankt :)

ajaxloverr
27 February 2007, 19:43
mja dan blijft ie hier maar gewoon ongebruikt staan :p

Toch bedankt :)
heb je een nvidia videokaart?