Volledige versie bekijken : volume regeling op garmin quest?



Silverwing
19 February 2007, 21:34
Ik heb een gps quest van Garmin die ik op de moto gebruik.het geluid heb ik via een oortje maar dat is eigenlijk te stil,zeker wanneer ik meer dan 60 km/u rijd.
Ik heb de hele gebruiksaanwijzing al doorlopen en via het toestel zelf al alle menu's doorlopen maar nergens vind ik iets terug over het aanpassen van het volume indien gebruik gemaakt word van de motorfietsuitvoering.
Voor in de wagen heb je een luidsprekertje dat aan de sigarenaanstekeraansluiting zit en daar zit een volumeregeling op,maar dat kan ik op de motorfiets dus niet gebruiken.
Weet iemand of het toch mogelijk is het volume te verhogen?

zariash
19 February 2007, 21:40
gelezen op het gps forum
k had hetzelfde probleem met het geluid....te stil.
Hier mijn oplossing : ik heb de mini-jack aangesloten op kant en klaar fm zendertje dat op de 107.7 mhz fm band werkt. Nu zet ik mijn radio op deze frequentie en kan zo via de helm of via de speakers de spraak van de quest horen. Werkt prima.( kosten : 30 euro )
grtjs

Silverwing
19 February 2007, 22:12
Bedankt voor deze tip helaas heb ik op de moto geen radio,en via een intercom zou het kunnen maar dat is mij een te grote investering(+/-350 euro)voor wat ik wil.

zariash
19 February 2007, 23:02
dan is er nog iemand die heeft deze versterker zelf aangesloten op zijn gps
www.conrad.nl
bestelnr
130056 - 89
grtjs

Silverwing
20 February 2007, 08:09
Helaas kan ik ook deze oplossing niet gebruiken omdat je hier luidsprekers moet hebben en ik heb envermits ik geen radio heb....
Mijn oortje zou er vlug de brui aan geven moest ik het op die versterker aansluiten.

polmcfree
22 March 2007, 22:40
Even de “sound” knop ingedrukt houden geeft een potentiometer weer en met de kanteltoets stel je in een wip het voor jou ideale geluidsniveau in.

Silverwing
23 March 2007, 15:34
Even de “sound” knop ingedrukt houden geeft een potentiometer weer en met de kanteltoets stel je in een wip het voor jou ideale geluidsniveau in.

Geduld loont in dit geval,hartelijk dank,dit is iets wat zeer weinig mensen weten,zelfs in de hanleiding word hier met geen woord over gerept,en contact met Garmin leverde ook al niets op.

Hier mag een slotje op