Volledige versie bekijken : Dell Dimension 3000



Kila
20 February 2007, 10:31
Hi iedereen,

De DELL DIMENSION 3000 da's onze computer....

Nu mijn vraag : heeft deze een firewire kaart?

Daar we graag onze videobeelden van de camera willen overzetten naar de pc, maar blijkbaar gaat da zomaar ni en moet je een firewire kabel hebben.

Maar ik wil niet zomaar iets aankopen zonder dat ik weet dat we die firewire kabel natuurlijk kunnen gebruiken...

Hopelijk staat deze topic een beetje juist!

Thanx om te antwoorden!

eventure
20 February 2007, 12:07
neen, volgens mij niet.
Ik wist het niet maar kwam dan op deze (http://compreviews.about.com/od/budgetdesk/gr/DellDimens3000.htm) site terecht en daar spreken ze over een gebrek aan firewire ;)
Je kan natuurlijk gewoon een firewirepci kaart kopen he ;)

mvg
Robbe

Kila
20 February 2007, 14:03
En dan moet ik m'n computer zelf "openbreken" en zien dat ik dat installeer?

Fck_
20 February 2007, 14:07
Zelf 'openbreken' moet nooit he, je kan hem ook gwn binnendoen bij de Pc-winkel.. maar als je het zelf doet bespaar je natuurlijk weer wat geld.

Kila
20 February 2007, 14:16
Amai ne mens zal nog eens ne camera kopen, pfff!!
plezant is anders!
Waarom verkopen ze nooit eens zo'n geheel pakket, zonder dat je er een ditje of een datje moet bijkopen achteraf.

eventure
20 February 2007, 15:19
Het probleem is dat firewire niet veel gebruikt wordt...
Zo'n kaartje kost een twintigtal euro, dat weegt dus niet echt op tegen de kost van zo'n camera hé ;)!

Kila
20 February 2007, 15:47
zal hem dan toch moeten binnenbrengen waarschijnlijk,aangezien ik er niet veel van ken!

eventure
20 February 2007, 16:21
Van waar ben je ergens Kila?

Kila
21 February 2007, 13:19
We wonen in vlak aan de luchthaven van Deurne (Berchem, Deurne zuid) die kanten...

Kila
2 March 2007, 16:17
Is er iemand van de kanten van Antwerpen die binnenkort eens wilt langskomen om een firewire kaart in onze computer te steken en tevens ook een gepaste firewire kabel wil "installeren" of aankopen...

Natuurlijk tegen vergoeding hé!

Dit zodat we eindelijk eens beelden van de camera naar onze computer kunnen brengen...

Laat iets weten in pm!

thnx!!