Volledige versie bekijken : TV-Kaart.



Fck_
20 February 2007, 22:43
Pfff.. De problemen stapelen zich op.
Ik ben vandaag een TV-kaart gaan halen. een Conceptronic CTVFMi2. Ik steek hem dus in mijn pc, allemaal goed ,maar dan.
Ik Start mijn pc op, en Microsoft Windows Vista 32bit staat klaar op gebruikt te worden. :) Mijn Tv-kaart echter niet. ik zoek dus drivers voor deze.. na veel gekl**t heb ik dan toch de XP drivers kunnen installeren, en ik krijg nu een beejte Tv.. Alleen is de kwaliteit echt waardeloos, en is het beeld zwart-wit, en heb ik geen geluid.. Dat is dus niet echt om iets mee te doen. Hoe krijg ik dit beter? en wat is een goed progje hiervoor? zodat ik ook bijvoorbeeld mijn Xbox erop kan aansluiten enzo?

eventure
20 February 2007, 22:59
heb je wel de goede frequenties ingesteld?
Dit is btw een goed programma: http://prdownloads.sourceforge.net/deinterlace/DScaler4115.exe (http://prdownloads.sourceforge.net/deinterlace/DScaler4115.exe)

Fck_
20 February 2007, 23:00
Frequenties instellen? hoe doe ik dat!?

eventure
21 February 2007, 12:59
pagina 34 in uw handleiding :D

Is het ondertussen al een beetje gelukt?

Fck_
21 February 2007, 13:35
Jah nee niet echt lol.. maar mss is mijn TV signaal hier boven ook te zwak? ga eens onder proberen straks :p

eventure
21 February 2007, 13:46
Hoe ontvang je je signaal?
Is dat gewoon via de kabel of draadloos?

Fck_
21 February 2007, 15:24
Dat is via kabel.

eventure
21 February 2007, 18:50
MM dan ligt het volgens mij de oorzaak niet bij het feit da je boven zit hoor ;)

Fck_
21 February 2007, 18:58
Een signaal via de kabel kan toch ook verzwakken? (dat heb ik mij tenminste laten wijsmaken:p)

eventure
21 February 2007, 19:01
Is miniem volgens mij

Fck_
22 February 2007, 16:09
Had dus een mailtje gestuurd naar conceptronic, en ik heb antwoord gekregen. :)


Geachte afzender,


We hebben uw e-mail met een support vraag ontvangen, omdat dit de algemene informatie box is van Conceptronic & 2L International, kunnen wij u vraag niet beantwoorden.


Voor support vragen dient u het volgende E-mail adres te gebruiken: support@conceptronic.net


Dus stuur uw vraag door naar: support@conceptronic.net


Bedankt voor uw begrip!
Met vriendelijke groet,


Het Conceptronic team



-_-, dus nog maar eens een mail gestuurd...


EDIT: weeral antwoord gehad:

Ls,


We are sorry to inform you that currently no vista drivers are availible for this product.
Although we are currently busy with the devlopement op vista drivers for our product range we have no release date set.
We would recommend to visit our website www.conceptronic.net frequently for updates.
We provide support in both english and dutch.

With regards,
Conceptronic support.

komt dus wel goed denk ik.:)