Volledige versie bekijken : Hyperlinks in Excel weg door IE7



fjonker
25 February 2007, 10:24
Ik heb het volgende probleem gekregen na de installatie van IE7.

Ik heb een uitgebreid formule1 bestand met behoorlijk veel autovormen die ik gebruik als knoppen voor navigatie (hyperlinks of macros), enkele formulierelementen (dropdownmenus) en veel afbeeldingen waaraan ook hyperlinks of macros zitten.

Na de installatie van IE7 en het openen van mijn bestand in Excel 2000 kreeg ik de melding "Bestandsfout: er kunnen gegevens verloren gegaan zijn" en waren alle afbeeldingen van het voorste werkblad verdwenen en kon het bestand niet meer goed gebruikt worden. Bij het openen in Excel 2003 waren alle afbeeldingen uit het hele bestand verdwenen en was het dus onbruikbaar.

Mijn oplossing was nu om IE7 weer te verwijderen en mijn bestand restaureren.

Is er een oplossing bekend om IE7 wel te gebruiken, zonder dat mijn bestanden verminkt worden.

Jule
26 February 2007, 21:44
Weet u zeker dat u geen last heeft van oostblokkers die met z'n vieren tegelijk langs komen? Of andere malware? Of maakt uw excel bestand een deel uit van een grotere database? Afbeeldingen worden mee opgenomen in een excelbestand. Deze verdwijnen niet zomaar.
Ondertussen uw site bezocht; prachtig excelbestand dat u heeft aangemaakt!! Hoedje af!