Volledige versie bekijken : krijg norton antivirus 2007 niet geinstalleerd



Bettietje
28 February 2007, 14:17
Hallo,

Wie kan mij helpen?
We hadden altijd norton antivirus 2006 op de pc staan.
Die is nu verlopen en we kochten gisteren de versie 2007.
Maar ik krijg hem niet geïnstalleerd. ER komt steeds volgend bericht:

Setup heeft een ander firewall-product gedetecteerd, zoals Norton Internet Security of Persoonlijke Norton Firewall.U dient dit programma te verwijderen om dit product te installeren. Klik op de knop software om verder te gaan.....

Ik heb nu bij software geprobeerd alles wat met Norton te maken heeft te verwijderen, alleen het programma LivReg (Symantec Corporation )kan ik niet verwijderen.
Heb het ook al geprobeerd via de veilige modus, maar dat lukt ook niet....
Kan mij hier iemand bij helpen a.u.b.?
Die antivirus zullen we niet terug kunnen brengen naar de winkel, dus er moet toch wel ergens een oplossing zijn voor dit probleem????

Groetjes
Bettietje

gotenks
28 February 2007, 14:37
Heb je dit tooltje (ftp://ftp.symantec.com/public/english_us_canada/removal_tools/Norton_Removal_Tool.exe) al geprobeerd?
Voor meer instructies, kun je hier (http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039) terecht.

urbain
28 February 2007, 15:46
er is wel degelijk sprake van een andere firewall !!!!!!!
misschien deze van windows ????
misschien nog een andere firewall ???
Normaal gezien zijn er verder geen problemen met norton en kan je probleemloos de nieuwe installeren.

Pcfreakske2000
7 March 2007, 15:49
Hallo,

Wie kan mij helpen?
We hadden altijd norton antivirus 2006 op de pc staan.
Die is nu verlopen en we kochten gisteren de versie 2007.
Maar ik krijg hem niet geïnstalleerd. ER komt steeds volgend bericht:

Setup heeft een ander firewall-product gedetecteerd, zoals Norton Internet Security of Persoonlijke Norton Firewall.U dient dit programma te verwijderen om dit product te installeren. Klik op de knop software om verder te gaan.....

Ik heb nu bij software geprobeerd alles wat met Norton te maken heeft te verwijderen, alleen het programma LivReg (Symantec Corporation )kan ik niet verwijderen.
Heb het ook al geprobeerd via de veilige modus, maar dat lukt ook niet....
Kan mij hier iemand bij helpen a.u.b.?
Die antivirus zullen we niet terug kunnen brengen naar de winkel, dus er moet toch wel ergens een oplossing zijn voor dit probleem????

Groetjes
Bettietje


@Bettietje : Yikes, wie koopt er nu nog Norton Antivirus ... zo'n bucht antivirus.
Mcafee is ook geen goede antivirus.

Ja , ik ben een Norton of Mcafee hater, lol.