Volledige versie bekijken : Cab bestanden



Snoetje
28 February 2007, 18:03
Ik heb op de pc van mijn dochter windows Me opnieuw moeten installeren( retten .exe = pc van de Aldi) daarop wil ik nu terug de cardreader installeren, die er op geinstalleerd stond, maar dat lukt mij niet meer.
ik krijg de volgende foutmelding.
De volgende fout heeft zich voorgdeaan
Kan het pad niet vinden ( Fout # 3) Setup kan een bestand op de brondiskette niet voltooien
Bronbestand= D\CABS \usbntmap.sys
doelbestand=c \Windows\ system 32\Drivers\usbntmap.sys=Base2.Cab
ik heb de cd met de drivers geinstalleerd, ik laat hem verwijzen naar de cd maar niks lukt, weet iemand wat de oplossing is, en hoe de werkwijze is
hartelijk dank bij voorbaat:wall:

cruwero
28 February 2007, 18:23
En via apparaatbeheer:
Henk

Snoetje
28 February 2007, 19:32
zie ik geel teken( fout) kies ik voor stuurprogramma opnieuw installeren en kom ik terug op hetzelfde probleem uit, zoekt hij naar de drivers en beland ik in hetzelfde straatje

g_man
28 February 2007, 19:39
En wat als je het pad naar de cd niet zo fel specifieerd...laat 'm gewoon eens zoeken op de D...als dat niet lukt d:\map\...en zo verder...meestal moet die geen .sys bestand hebben voor een driver, maar een .inf :) ;)

Snoetje
28 February 2007, 19:53
nee, heb ik allemaal al geprobeerd,hij keert altijd terug en vraagt specifiek naar die cab bestanden, heb ik al geprobeerd, om die cab bestanden op de cdrom met de drivers met 7 zip te openen, maar dat wil ook niet lukken

cruwero
28 February 2007, 20:05
Probeer eens je .cab uit te pakken met winzip:
Henk

g_man
28 February 2007, 20:14
Is die driver op de site van Medion nergens te vinden??

compuchrisje
1 March 2007, 03:32
Ook al geprobeerd om die cab-bestanden op je harde schijf te laten zetten? Mogelijk is er in een update van de windows ook iets dat er nog bij moet...?
Beetje vissen soms he.