Volledige versie bekijken : telenet vrienden actie gedaan



gert300
1 March 2007, 19:29
beste vrienden , vandaag ging ik nieuwe klant aanwerven bij telenet en wat blijkt , ze zijn gestopt met de vrienden actie (anders krijg je maand internet of als die ook telefonie neemt daar maand abbonnement van gratis ) dus nu niet meer , weet er iemand iets meer van en of we er iets kunnen aandoen.ps de klant gaat bij een ander , is hun eigen schuld

2B's
1 March 2007, 20:20
beste vrienden , vandaag ging ik nieuwe klant aanwerven bij telenet en wat blijkt , ze zijn gestopt met de vrienden actie (anders krijg je maand internet of als die ook telefonie neemt daar maand abbonnement van gratis ) dus nu niet meer , weet er iemand iets meer van en of we er iets kunnen aandoen.ps de klant gaat bij een ander , is hun eigen schuld

Misschien kan jij dan je vriend later een plezierke doen en overstappen naar zijn provider?:lol: Een actie wordt vaak aangekondigd met een begin en einddatum....

gert300
2 March 2007, 09:28
ja das waar maar de actie loopte zo al 3 jaar denk ik dus kan je meer spreken van een blijvend voordeel en nu gedaan , ps wilde mijn uitlaat klep eens laten gaan bij deze ;-)