Volledige versie bekijken : 682.63 euro



fryum
4 March 2007, 09:55
Dit is het bedrag van onze laatste aanrekening !
Telenet maakt er echt wel een zootje van. Dit is stillaan ongehoord.

Bij ons 1ste telefonisch contact voor aansluiting op telenet digitaal (standard pack), werd me beloofd dat ik kon kiezen voor digibox/corder, op het moment dat de installateur aan wezig was.
Niet dus. Enkel digibox. Digicorder dan maar aangevraagd.
"Geen enkel probleem, U heeft geluk,"
Was dat maar waar. Week nadien digibox gekregen....
Op eerstvolgende factuur wordt zowel digibox als -corder aangerekend, en deze laatste zelfs niet aan de toen geldende promoprijs.
En dit allemaal terwijl een vorige factuur nog steeds niet correct was !!!!
Telefonisch contact is een ramp: volledige hitparades hebben we al aanhoord. Incompetente medewerkers die enkel in staat zijn om je "door te verbinden", niemand weet ergens vanaf, niemand is verantwoordelijk, niemand doet iets wat daadwerlijk helpt.
"Maak U maar geen zorgen, hoor, alles komt in orde, ik verander dat wel in de computer"
Ik vraag me eerlijk gezegd af of telenet wel computers bezit, en of het geen tamtams en telraampjes zijn waarmee ze werken!??!

Dit is echt huilen met de pet op.
Mocht ik zo presteren op mijn werk, dan zou ik na 1 week gegarandeerd naar buiten wandelen met een C4 onder de arm!!!

2B's
4 March 2007, 10:41
Kwestie van organisatie fryum en jij bent de klos. Een nichtje van mij heeft een aantal jaartjes geleden bij telenet op het call center gewerkt en die zij toe al dat het er een zothuis was. Je werd alle dagen afgeblaft en wat je ook deed, het probleem van de klant werd niet opgelost. Nu dacht ik toch dat men bij Telenet daar al iets aan gedaan had, blijkbaar dus toch nog niet... Ik hoop dat je probleem toch snel opgelost geraakt.

Oh! Stuur zeker geen mails! Ik zond vorig jaar (toen men de packs aankondigde) een mail in verband met internet voor iedereen en hun tarieven voor de packs.... Ik was al twee maanden overgezet naar wat ik wou toen ik antwoord kreeg.... ze kijken blijkbaar geeneens of het probleem reeds opgelost is en of er aan de vraag van de klant al een antwoord is gegeven. Dat is pas slecht werken!

urbain
4 March 2007, 13:57
je kan je misnoegingen altijd kwijt op dit adres,en die gaan dat zeker nakijken.

support@pub.telenet.be

PeterN
4 March 2007, 13:58
Of gewoon op http://pub.telenet.be/ het forum eens een bezoekje brengen;)

EDIT: zelfs daar hebben ze problemen op het moment :)

2B's
5 March 2007, 21:48
je kan je misnoegingen altijd kwijt op dit adres,en die gaan dat zeker nakijken.

support@pub.telenet.be

Dat ze daar dat zullen bekijken staat vast. Of ze er iets aan kunnen doen dat is wat anders.

urbain
5 March 2007, 22:20
die mensen verdedigen wel de rechten van de gebruiker hé,er is daar een hele groep die daaraan meewerkt hoor.

compuchrisje
5 March 2007, 22:59
Tja, mijn eerste kennismaking met Telenet was nu ook niet meteen het voorbeeld van het ideale management. Het enige waar niks op aan te merken was, was de vriendelijkheid van de mensen in het callcenter, inclusief die hitparade. Er wordt daar zoveel gewerkt met onderaannemingen dat zelfs het aanschroeven van een verbindingsstukje al moet doorverwezen worden. 5 weken lang is de provisoire kabel hier blijven hangen in de tuin, (door eigen echtgenoot nog gehangen zelfs), omdat ze iemand om te "graven" hadden gestuurd, terwijl de kabel moest "hangen"
In de 7e week is uiteindelijk dat laatste verbindingsstukje gezet. Enige wat ik wél kan zeggen is, vanaf de eerste aansluiting hebben we geen moment zonder tv, telefoon of internet gezeten. Dat mag ook wel gezegd worden denk ik.
Rekeningen blijven tot nog toe nogal klaar, hopelijk blijft dat ook zo. Succes dus met je klacht Fryum.

Isaak
12 March 2007, 20:41
Ik had ook regelmatig grote facturen gekregen, met intresten. De smeerlappen...