Volledige versie bekijken : map opties



nojs
5 March 2007, 09:54
Ik was naar iets op zoek en ik ben ergens beland waar ik niet moest zijn. Kheb dus mijn mapopties zitten veranderen ...
Als ik nu mijn mappen open, start die elke kéér PaintShopPro ... ik krijg dus geen venster met de inhoud van mijn map.
Ik weet niet hoe ik dit moet terug zetten. Kan de map wel doen openen in Winamp, ... of in een zoekvenster. Maar ik wil een verkenvenster. Ik wil mijn liedjes terug kunnen zien hé :p

Rini
5 March 2007, 11:04
Heb je bij Mapopties en dan bij weergave wel een v staan voor Eenvoudige mappenweergave van Verkenner weergeven staan?

zariash
5 March 2007, 11:16
Ik was naar iets op zoek en ik ben ergens beland waar ik niet moest zijn. Kheb dus mijn mapopties zitten veranderen ...
Als ik nu mijn mappen open, start die elke kéér PaintShopPro ... ik krijg dus geen venster met de inhoud van mijn map.
Ik weet niet hoe ik dit moet terug zetten. Kan de map wel doen openen in Winamp, ... of in een zoekvenster. Maar ik wil een verkenvenster. Ik wil mijn liedjes terug kunnen zien hé :p
systeemherstel naar een datum toen je dit nog niet had.
grtjs

jeannineg
7 March 2007, 20:56
naar start>configuratiescherm>mapopties daar instellen welke programmas voor welke extensies moeten gebruikt worden.
greetz
jeannineg

nojs
7 March 2007, 22:05
naar start>configuratiescherm>mapopties daar instellen welke programmas voor welke extensies moeten gebruikt worden.
greetz
jeannineg

Inderdaad welke moet ik nemen ? :p

PorkyFrost
7 March 2007, 22:37
bij map geavanceerd doen, "nieuw" aanklikken. tik in "explore" geen "" en daarna opnieuw "nieuw" aanklikken en "open" intikken (opnieuw geen "")
misschien werkt dit.

nojs
7 March 2007, 22:42
neen hij zegt dat het programma niet juist is

berger
7 March 2007, 22:49
Je kunt eens het volgende proberen om uw verkenner te doen verkennen:
- eerst register backuppen, je weet maar nooit
- dan Start - Uitvoeren - Regedit - OK
- klikken op het + van Hey_Classes_Root
- Klikken op het + van Directory
- Dubbelklikken op Shell
- Rechts verschijnt Standard - REG_EZ en een waarde. Deze moet none zijn. Indien dat niet zo is moet je die waarde instellen (Klikken op Standard - Bewerken - Wijzigen - In waardegegevens None invullen en OK
En hopen.