Volledige versie bekijken : Inzendingen joga



Nostradamus
5 March 2007, 23:34
Joga hier mag je je eigen foto's plaatsen ;)

Joga
6 March 2007, 13:25
Wel ik had eens zien om een foto te maken ... Heb geen rekening gehouden met de lessen, tips, ...
Ik heb mijn fototoestel genomen en geprobeert een mooie, artistieke foto te maken.
Dit is het geworden: (foto van mijn saxofoon)


http://img297.imageshack.us/img297/9391/jogaama9.jpg

Nostradamus
7 March 2007, 15:59
Goed 'geprobeerd' joga :good:
Dit is een mooie detailfoto geworden (y)
Ik heb je foto verkleind naar 600 x 450 pixels, het toegelaten formaat hier bij fotografie.
Dit om het allemaal wat ordelijk te kunnen houden.
Een kleine speling in formaat mag hoor bvb 640 x 480, maar niet groter ;)
Ik hoop nog wat foto's door jou genomen te kunnen bekijken.

Joga
7 March 2007, 18:20
Dank je Nostra, ik zal wel eerst eens jou lessen inkijken dan ;)

compuchrisje
7 March 2007, 19:03
Sjiek stuk zeg... hoe hou je dat vast??? Moeilijk om er geluid uit te krijgen? 'k Denk dat jullie al een klein bandje hebben daar hé, met Nojs achter het drumstel. Gaat leuk worden in de toekomst.

Joga
7 March 2007, 23:04
Hehe dank je cc. Ik heb 9 jaar sax gespeeld, maar ik ben er begin dit jaar mee gestopt ... deed het niet meer graag :p

Joga
21 August 2009, 12:39
Nieuwe foto's: klik (http://img196.imageshack.us/gal.php?g=steffieboelensverkleind.jpg)

Joga
22 August 2009, 01:31
Ik zou graag wat opbouwende kritiek krijgen aangezien ik mijn toestel nu nog maar een week heb en ik nog veel moet leren :)

peenif
22 August 2009, 07:55
Hoy Joga. Vooreerst gefeliciteerd met de aankoop van uw Sony A35O. Zoals voor iedereen zal het even wennen worden in het begin met uw DSLR en veel fotograferen is dan wel de beste leermeester.
Het is wel makkelijker als je uw foto's op het forum zelf plaatst en niet via een link, zo maak je meer kans op opbouwende kritiek. Ik vind dit reeksje niet slecht, de compositie van uw portretten is OK, echter opletten niet teveel in te zoomen want zo zie je alle onvolkomenheden in het aangezicht en daar houden vooral vrouwen niet zo van. Bij die tweede foto kan ik in de verste verte niet vermoeden wat je fotografeerde dus kan ik die moeilijk waarderen. Nog één belangrijke randbemerking misschien, bij het hernoemen van foto's de identiteit van uw model niet te grabbel gooien want er worden op fotografieforums nogal eens Exif gegevens bekeken (foto 1). Zo is het hier bv. maar enkele muisklikken vandoen om te weten waar ze woont en wat haar hobby's zijn ;).

Joga
22 August 2009, 10:50
@Peenif: de 2de foto zijn kaarsen waar op geblazen wordt zodat de vlammen naar mij toe kwamen. De foto's had ik ook op het forum gezet, maar vraag mij niet waarom, ze waren niet zichtbaar. Daarom dat ik het zo heb opgelost. Bedankt voor je commentaar.