Volledige versie bekijken : Wie het weet mag het zeggen



_omg_
7 March 2007, 12:04
had zoiets vaags gisteren waar ik met mijn verstand niet bij kan...

ik heb een desktop pc, die heb ik als tower staan (niet optimaal, weet ik, maar kan niet anders ivm ruimte probleem)
als ik cd wil spelen moet ik hem echter weer als desktop neerzetten, dus deed ik dat ook... vervolgens vanuit het niets was mijn netwerkkaart niet meer geinstalleerd, wizard hardware, gaf hij aan pci kaart te hebben gevonden maar geen drivers http://www.nerden.nl/ugmobstar/smileys/sleephappy.gif
dus ik aan de gang, cd-tje hier, cd-tje daar, hardeschijf afgezocht etc... niks gevonden...
boerenlogica van mijn vrouw, zet die pc weer zoals hij stond, ik gedaan dus weer als tower neergezet, helaas, zelfde probleem...
dus ik pc weer als desktop neergezet, doet alles het weer OPEENS, netwerk kaart alles geinstalleerd zoals het was, probleem opgelost...

ik snap er ECHT niks van iemand enig idee?

g_man
7 March 2007, 13:46
Denk gewoon een probleem met de kabel in de poort...op een of ander manier en lange tijd gewrongen gezeten...kan wel problemen geven...

Acer199
7 March 2007, 16:53
Kijk eens of de kaart niet los zit.

Jaaanskeh
12 March 2007, 21:41
gwn slecht contactje

maar ik snap nie daje voor ne cd per sé uwe pc moet rechtzetten :s

ik heb 4 desktops, 1 sta er recht en aan die cdrom drives zijn pinnetjes om je cd recht te zetten.

het zijn nu wel men meest nutteloze pc's die ik normaal niet vermeld ma kom (zoals een pc die draadloos muziek rondstuurt in huis :s)

grtz

fujitsi
11 April 2007, 12:10
gwn slecht contactje

maar ik snap nie daje voor ne cd per sé uwe pc moet rechtzetten :s

ik heb 4 desktops, 1 sta er recht en aan die cdrom drives zijn pinnetjes om je cd recht te zetten.

het zijn nu wel men meest nutteloze pc's die ik normaal niet vermeld ma kom (zoals een pc die draadloos muziek rondstuurt in huis :s)

grtz

Zeg nu nie dat je daar speciaal een pc voor gekocht hebt eh:eek:

Shadowracer
14 April 2007, 17:55
Gewoon kaartje die los zit denk ik.