Volledige versie bekijken : website



totoje5
6 June 2005, 19:21
Hallo,

Het is al een paar dagen dat ik niet meer op de wabsite van Sporza kan. Er veschijnt nl:For bidden:Apachel1.23.7server at vrtnieuws.telenet-media.be Port 80.
Hoe kan ik weer op de website.

Mvg.
totoje5

Berre
6 June 2005, 22:11
hier geen problemen op op de site van sporza te geraken

Baloeke
8 June 2005, 11:58
Hier ook geen problemen. Heb je misschien een firewal die pop up vensters blokkeert?

totoje5
8 June 2005, 14:42
Hallo,

Heb geen firewal staan. Is alleen maar Website van Sporza die ik niet kan openen.Hoe kan ik die website dan weer openen? Als die poort dan dicht is hoe kan ik die terug openen?
En van mijn kinderen heeft de pc eens opgeruimd . Komt het daardoor?

Groetjes
totoje5

Baloeke
8 June 2005, 14:58
Krijg je de hoofdpagina van http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_master/default/nieuws/overzicht/A_Nieuws_overzicht/index.html open

Baloeke
8 June 2005, 15:03
Heb nog wat gevonden op de site van www.vrtnieuws.net (http://www.vrtnieuws.net/)

Ben eens in de help gaan kijken en ik ben deze tegengekomen



Ik heb mijn instellingen gewijzigd maar ze worden niet bewaard

Mogelijke oorzaken:

1.
U moet cookies toelaten. Zo bent u er zeker van dat de door u gekozen instelling ook later nog wordt herkend.

2.
U logt aan bij een andere provider dan deze die u oorspronkelijk had gekozen (vb. u bent Skynetklant op het werk en Telenetklant thuis). Het volstaat om op het logo "vrtnieuws.net" in de linkerbovenhoek te klikken opdat de juiste cookies worden gebruikt.

3.
Tussen de eerste maal dat u de instellingen bijstelde en nu hebt u de opgeslagen cookies gewist. Ook hier volstaat het om op het logo "vrtnieuws.net" in de linkerbovenhoek te klikken.

4.
U gebruikt een andere browser dan op het ogenblik dat u de instellingen wijzigde. Elke browser heeft zijn eigen cookies, dus u moet uw instellingen wijzigen per browser.

totoje5
8 June 2005, 16:03
Dag Baloeke,

Ben naar de wesite van de vrt gegaan en dan sporza aangeklikt. Zo kan ik op sporza. Heb sporza bij mijn favorieten verwijderd en via vrt sporza bij mijn favorieten geplaatst. Mijn probleem is daarmee opgelost.

Vriendelijke dank voor U hulp.

Groetjes.

totje 5

Baloeke
8 June 2005, 16:27
We proberen iedereen te helpen waar het kan ;)

Ik vermoed dat het gesloten mag worden