Volledige versie bekijken : µtorrent probleem



arthurke
11 March 2007, 13:32
hallo iedereen

ik heb een probleem ik ben iets aan het downloaden met µtorrent maar mijn downloadsnelheid bedraagt 3kbps:s dusja help me aub
onderaan bij µtorrent staat er een rood uitroepteken en als ik daar op ga staan met mn muis dan staat er een firewall/router limiteert het netwerkverkeer.je moet een poort openen zodat anderen met je kunnen verbinden...
het heeft iets te maken bij firewall oke dan ga ik naar configuratiescherm en dan windows firewall en dan zit ik vast help me wat moet ik doen??ik ken daar niet o veel van dus wil je het traag uitleggen of met screenshots aub

gr arthurke

Kokki
11 March 2007, 13:36
Zet die windows firewall maar af. Daar heb je zowieso niet veel aan. Veel last ja :)
Hoe loopt je internet zelf? Via een router? Welke modem heb je?

arthurke
11 March 2007, 14:15
hey

ja oke maar hoe doe je dat ?
ik zou gewoon graag sneller dowloaden
ik heb een belkin router maar kheb hem al eens rechtstreeks verbonden met het internet maar er gebeurt niets dus ligt het aan de firewall:frown:

gr arthur help me

arthurke
11 March 2007, 14:18
ik heb nog een probleem dus:
ik kan me niet verbinden er zijn geen inkomende verbindingen:s
er kan een probleem zijn met je netwerkconfiguratie

gr arthurke

firefreak
11 March 2007, 14:22
Welk besturings systeem heb je

arthurke
11 March 2007, 14:30
windows xp home edition sp2

firefreak
11 March 2007, 14:36
Probeer anders een terug je netwerk intestellen.

Kokki
11 March 2007, 14:50
Als je bij configuratiescherm gaat, en dan op windows firewall klikt, dan kan je die daar uitschakelen.
In die belkin router moet je ook poorten openzetten. Dus je kan idd beter eerst proberen zonder die router. Het is wel mogelijk dat je in je modem ook poorten moet openzetten. Dit is afhankelijk van je type modem.

arthurke
11 March 2007, 17:13
hoe zet je poorten open? kheb mijn firewall al uitgeschakeld

arthurke
12 March 2007, 22:23
kheb nu proberen poorten te openen met portforward en al
maar als ik op de site van mijn router kom 'belkin 'dan vraagt hij het passwoord maar waar vind ik dat op de doos zeggen ze maar dat staat daar niet op
iemand toevallig ook een router van belkin?

Sarana
13 March 2007, 20:23
Hallo Arthurke,

Ik vond dit in een forum van pchelper.nl
Je kan zelf een paswoord toewijzen aan je verbinding:

hi

ga eens naar start, uitvoeren, typ cmd, enter, en dan in dat zwart kader ipconfig
schrijf op wat staat bij : default gateway

typ dat in in IE
je komt dan op de admin pagina van je router
log in met als log in naam administrator
paswoord kan je open laten als je er geen had gezet

nu zit je in de admin van je router, en kan je alles gaan instellen, zoals ook paswoord toewzijen aan je verbinding

succes


grtz
thomas

Hopelijk ben je er iets mee.

Groetjes,
Sarana

vuchel
14 March 2007, 14:43
probeer eens met admin? is regelmatig de fabriekspass bij toestellen.

sorry sarana had niet verder gekeken dan mijn neus lang is :s

Nijntje666
25 March 2007, 21:23
kheb nu proberen poorten te openen met portforward en al
maar als ik op de site van mijn router kom 'belkin 'dan vraagt hij het passwoord maar waar vind ik dat op de doos zeggen ze maar dat staat daar niet op
iemand toevallig ook een router van belkin?

Kijk eens op deze site, volg m effe.... http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Sagem/Livebox-Fast-3202/eJamming_Station.htm

Het licht waarschijnlijk aan je poorten, dat is een heel gedoe met die instellingen. Maar volg die site maar eff, ik hoor nog wel.;)