Volledige versie bekijken : Probleem!!!



Timon22
13 March 2007, 16:03
Vroeger kon ik min toetsenbord en muis samen met mijn gamepad aansluiten maar nu lukt dat dus neit meer
als ik mijn gamepad in de usb poort steek, gaat de ontvangst van mijn toetsenbord weg. ik weet niet hoe dit komt.:damn:
kan iemand mij helpen??

mvg
timon

Jaaanskeh
13 March 2007, 20:20
Heb je een draadloze gamepad?
Verbruikt je gamepad zoveel stroom dat er niet genoeg overblijft voor de ontvanger van je toetsenbord dat ook draadloos is (maak ik op uit jouw tekstje)

grtz

Timon22
14 March 2007, 18:39
gamepad is niet draadloos, toetsenbord wel

Jaaanskeh
14 March 2007, 19:34
dus gamepad apart werkt en toetsenbord werkt apart

en als je de gamepad in een aparte Hub steekt of doe je dat al?

Timon22
15 March 2007, 15:24
maar vroeger werkten ze wel samen in allebei een usb poort. en nu plots niet meer.
ik gebruik geen hub.

Jaaanskeh
15 March 2007, 16:37
Ik bedoel Usb-poorten die niet van dezelfde stroom moeten leven ;)

TheMackenzie
15 March 2007, 17:09
maar vroeger werkten ze wel samen in allebei een usb poort. en nu plots niet meer.
ik gebruik geen hub.

Heb je nog andere USB apparaten aangesloten behalve die 2 , 't kan zijn dat die er vroeger niet in zaten. bv printer, fototoestel, usb-stick enz...

Timon22
15 March 2007, 17:25
ik heb nog cam en printer zitten, maar die zaten er ook al altijd in. dusja, ik weet nie hoe het komt dat het niet meer werkt.

TheMackenzie
16 March 2007, 13:08
ik heb nog cam en printer zitten, maar die zaten er ook al altijd in. dusja, ik weet nie hoe het komt dat het niet meer werkt.


Koppel eens alle usb apparaten af en steek één van de confilcterende apparaten in een usb poort waar bv de printer zat. kijk of dit problemen geeft. Indien niet koppel dan je andere toestellen terug aan op de vrij poorten en kijk of dit problemen geeft.

USB-poorten werken meestal in paren, het kan zijn dat een koppel USb-poorten problemen geeft, als je over voldoende poorten beschikt kan je switchen tot je ziet dat het werkt.

Heb dit ook al voor gehad op een pc, een draadloze muis in een poort verhinderde zelfs dat windows opstarte, door hem op een andere poort te steken werkte alles terug vlot... en daavoor had die muis altijd op die poort gezeten zonder probleem.

mXX
16 March 2007, 20:32
het zou kunnen dat je een usb-poort hebt beschadigt, dat je als gevolg te weinig stroom krijgt (heb ik ook al eens voor gehad!)