Volledige versie bekijken : Buffalo geheugen goed?



delinquente
17 March 2007, 13:51
Hela,

Ik zou graag 2*1gb willen steken. Ik vind het Corsair geheugen eigenlijk wat te duur. Ben niet van plan om te overclocken, is het Buffalo geheugen dan goed?:wtf: Of beter 60 € meer uitgeven?

g_man
17 March 2007, 14:01
Als je niet het 'dure' geheugen van de A-merken wil kopen, neem dan de value series ervan...heb je toch nog het merk als je de power niet meer nodig hebt... :) ;)

delinquente
17 March 2007, 14:10
Als je niet het 'dure' geheugen van de A-merken wil kopen, neem dan de value series ervan...heb je toch nog het merk als je de power niet meer nodig hebt... :) ;)
de value series van Buffalo? of van Corsair?:wtf:
Ik kan natuurlijk ook wel de 2*1gb Apacer kopen, komt op een goede 166 € valt nog mee dus...ik had die er voor al in 2*512mb...is toch ook goed é?

g_man
17 March 2007, 14:16
Valueseries van Corsair of OCZ of Kingston...of idd geheugen van Apacer is ook goed...:good:

delinquente
17 March 2007, 14:19
Valueseries van Corsair of OCZ of Kingston...of idd geheugen van Apacer is ook goed...:good:
Ja Apacer met die headspreaders er op, het is wel CL 5.0 but who cares als ge niet echt van plan bent om te overclocken. En ik dacht dat Buffalo geheugen beter was...:eek:

Kokki
17 March 2007, 18:45
Waarom zoek je niet even een review van dat geheugen. Hier heb ik een Buffalo gevonden. http://www.anandtech.com/memory/showdoc.aspx?i=2130&p=9

The ability to compete effectively with the top brands in the performance memory market certainly must be counted as a success for Buffalo FireStix.
......
However, across the effective range of DDR400 to DDR528, FireStix is competitive with similar performance memory. This means that you can also consider Buffalo FireStix when shopping for performance memory.
of hier
If you're an overclocker on a budget, see if you can score a couple of Buffalo PC3700 DIMM's. Bang for the buck they can't be beat and they'll give the big boys like Mushkin, Kingston and Corsair a run for their money!
http://www.pcstats.com/articleview.cfm?articleid=1388&page=4
Als de timings ook goed zitten, dan zou ik het aandurven om deze te kopen.