Volledige versie bekijken : printer



scul
19 March 2007, 21:07
hallo,ik heb van zaterdag een andere pc. nu wil ik mijn printer installeren er komt elke keer problemen verhinderen de installatie usb generic parent driver en hij vraagt altijd mijn cd van windows en sp 2. kan iemand mij daar mee helpen. dank u
grtjs karin

2B's
19 March 2007, 21:17
Dat kan te maken hebben met je services settings. Print even mijn commentaar uit en doe het volgende:
ga naar start - uitvoeren - en typ services.msc Je krijgt een ganse lijst met diensten die beschikbaar zijn.

zoek in die lijst naar Print Spooler en kijk of deze service gestart is. Vaak zit hier het probleem. Als Print spooler uitgeschakeld staat, dan kan je geen printers meer toevoegen en dan krijg je de melding die jij beschreef.

Ik hoop dat dit voor jou de oplossing is.

scul
20 March 2007, 14:45
bedankt ik zal het eens proberen.
grtjs karin

scul
21 March 2007, 16:06
ik heb nog altijd geen oplossing gevonden. ik heb het willen oplossen zo als je het hebt beschreven maar het stond al opgestart en toch werkt het niet. met mijn vorige pc had ik geen problemen en nu met de nieuwe pc wel zou er nog een andere oplossing zijn?
grtjs karin

compuchrisje
21 March 2007, 16:18
Welke versie windows heb je nu? Is SP2 wel geïnstalleerd? Ik stel voor dat je eerst even een bezoekje brengt aan de Microsoft Update winkel. Dat kan je opstarten via je Startmenu - Alle programma's. In het bovenste deeltje links zal je Updates kunnen aanklikken. Stel ook je update instellingen in op Automatisch (die optie zal je voorgelegd worden), zodat je je geen zorgen meer hoeft te maken daarover in de toekomst.

scul
21 March 2007, 16:27
ik heb windows xp proffesional 2002 en service pack 2
grtjs karin

2B's
21 March 2007, 22:31
Wanneer ik via google of yahoo ga zoeken dan heeft dat ogenschijnlijk te maken met virussen. Mijn Engels is niet zo super dat ik technisch voldoende mee kan. Het lijkt me echter nogal raar als je pas je computer aan het installeren bent er al meteen een virus zou aan te pas komen. Ik zoek verder mee naar de oplossing. Ben je in staat om een print screen te maken van de melding die je krijgt, geeft misschien meer mogelijkheden om doelgerichter naar jou probleem te kijken.