Volledige versie bekijken : dubbele bestanden



mXX
20 March 2007, 17:48
hey,

De laatste tijden als ik een map open, komt er in die map een dezelfde map die ik juist heb geopend maar als ik die map map open is het de verkenner.
vb. ik open mijn videos en daarin vind ik mijn videos en de map "mijn videos", als ik de map "mijn videos" open kom ik in de verkenner terecht.
en dat is zo bij alle mappen zelfs op mijn usb-stick vind ik een map met: Data Nabil

ps. Nabil is mijn naam ;)

gabriel
20 March 2007, 20:43
met de xp - cd kan dat perfekt

Supporttools
Op de Windows installatie cd-rom staan een aantal support tools, die niet standaard op uw pc geïnstalleerd worden. U moet die dus apart toevoegen:

Plaats de Windows XP cd-rom in uw systeem en open de cd in Windows Verkenner.
Open vervolgens de map Support\Tools en dubbelklik op het bestand setup.exe.
Vervolgens volgt u de aanwijzingen van de installatiewizard. Kies in de derde stap niet voor Typical maar voor Complete.

Na het installeren kunt u via Start >> (Alle) Programma's >> Windows Support Tools >> Support Help bekijken welke mogelijkheden u nu extra beschikbaar heeft. Plaats de muisaanwijzer in het witte helpscherm boven een van de utilities om in een geel tipvenstertje meer bijzonderheden over het programma te lezen.

Zo kunt u onder andere met het programma efsinfo.exe bestanden versleutelen en versleutelde bestanden en directories inkijken. Qua prestaties van uw pc is MemSnap.exe een interessante: het geeft inzage in de werkgeheugenbezetting van uw applicaties. Vooral voor geheugenintensieve programma's kan uit een MemSnap-analyse volgen dat een geheugenuitbreiding de prestaties kan verhogen.

daar vind je de oplossing ( dubfiles of zo )
MAAR ik zou maar oppassen met het verwijderen van dubbele bestanden
u bent gewaarschuwd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!

mXX
21 March 2007, 11:22
het zijn niet echt dubbele bestanden alleen de map want als ik die map open verschijnt de verkenner. En waar voor moet ik oppassen ?

mXX
23 March 2007, 14:02
als ik op die dos klik om die naam in te voeren start men pc op. wou men pc proper maken en opende ad-aware, easycleaner,... en pc starte ook op :s mss door die tool ?

gabriel
23 March 2007, 16:38
MXX
ik kan je niet volgen......: het zijn niet echt dubbele bestanden
als ik op dos klik om de naam in te ..... ????
al systeemherstel gedaan naar een 10-tal dagen geleden of nog vroeger ??
probeer ook even : uitvoeren -typ : sfc /scannow ( met xp-cd in de lade ) :)

mXX
24 March 2007, 10:33
MXX
ik kan je niet volgen......: het zijn niet echt dubbele bestanden
als ik op dos klik om de naam in te ..... ????
al systeemherstel gedaan naar een 10-tal dagen geleden of nog vroeger ??
probeer ook even : uitvoeren -typ : sfc /scannow ( met xp-cd in de lade ) :)

Dubbele bestanden:
Volgens mij zijn dubbele bestanden helemaal identiek, maar bij mij is de map het zelfde maar als ik die open is het gwn de verkenner en dat is bij alle mappen zo.

Dos:
Ik moest toch van je die systeemtools van XP installeren, als ik naar
start--> alle programma's --> XP tools ga dan staat er een help (zoals je zei) en zo een dos om die juist naam in te voeren (met naam bedoel ik, die naam die je me gaf extensie was .exe)

Systeemherstel:
dat kan ik niet meer doen alle die systeemherstel punten verwijdert met schijfopruiming.

mXX
26 March 2007, 12:38
Laat dit maar al zitten heb mijn pc gewoon geformatteerd. Toch bedankt voor je hulp.

Jullie mogen dit topic sluiten