Volledige versie bekijken : Windows XP 64 bit



NickB
21 March 2007, 12:07
Ik heb een laptop met een 64 bit processor van amd.
Nu kan ik via het school aan deze versie raken van windows.
Is het aan te raden dat ik deze erop zet?
Gaan al mijn andere programma's nog wel goed werken enzo?

Ook las ik ergens dat als je op een 64bit pc een 32bit windows hebt, de deze versie kan laten omruilen bij windows zelf?
Is dit zo, en waar moet ik er dan voor zijn?

firefreak
21 March 2007, 14:14
Als je op 64 bit gaat draaien zal je wel andere programma moeten hebben die 64 bit zijn. Dat staat er meestal wel bij.

Ik wist wil dat je je sp1 kunt laten omwisselen naar een sp2. Maar je betaald wel altijd de verzendings kosten.

dannyma
21 March 2007, 17:41
ik denk het niet omdat veel soft en hardware werkt met 32 bits en best mogelijk zal zijn dat somige soft en hardware het gaan laten afweten .
ps. heb het al uitgeprobeert en geluid en extra beeldkaart enz konden niet meer gebruikt worden ook omdat bedrijven er zich niet met bezig houden om daar iets voor te ontwikkelen waarschijnlijk door te weinig vraag er achter .

Jaaanskeh
21 March 2007, 19:56
Hou het maar bij 32, ik heb ook 32bit op een 64-provessor. En je haalt er echt geen voordeel uit, maar weinig programma's zijn speciaal aangepast voor 64 bit!

grtz

firefreak
22 March 2007, 14:07
Ik draai ook op een vista Ultimate 32 bit en heb ook een 64 bit proccesor maar merk je het verschil hard als je overstapt op de 64 bit versie
Hoe komt eigenlijk dat er weinig vraag daar achter is.

Jaaanskeh
22 March 2007, 14:11
omdat er weinig voordelen aan zijn doordat het aanbod te laag is :)

NickB
22 March 2007, 22:27
spijtig van die 64 bit processor dan, kan ik het op een af andere manier toch nog anders benuttigen ofzo?

Jaaanskeh
22 March 2007, 22:29
Ik denk dat je je AMD ook wel minder hebt betaald dan een intel en zoveel verschil maakt dat niet

ik heb ook enkele amd's en ben er echt wel tevreden van prijs/kwaliteit