Volledige versie bekijken : Adresboek kopieren



senna
22 March 2007, 14:34
hello,

Gaat het volgende.

In mijn adresboek in Outlook 2003 staat een bepaalde distributielijst, ik dien daar nu een kopie van te maken en dit doorsturen naar iemand die Outlook Express heeft.

Hoe moet ik dit doen en hoe kan de andere dit opendoen en of opslagen in zijn adresboek.

dank bij voorbaat

slicky
22 March 2007, 14:47
normaal zal dit wel lukken via impoteren en exporteren denk ik;)
heb het wel nog nooit gedaan hoor
om het te verzenden via e-mail zou ik het wel inpakken met winrar of winzip en er een wachtwoord opzetten
je weet maar nooit hé:good:

senna
27 March 2007, 09:14
ik zal het eens proberen

berger
27 March 2007, 12:22
Je kunt in outlook inderdaad uw adressen exporteren naar een csv bestand en dit in outloop express importeren. Sommigen sukkelen daar nogal mee, een csv bestand is niet erg gebruiksvriendelijk.
Indien dat problemen geeft kun je gewoon het gratis programma dawn gebruiken, dat zet die adressen probleemloos om.

senna
28 March 2007, 13:58
Bedankt

compuchrisje
28 March 2007, 21:29
Je kan ook je adressenbestand als een excelbestand laten opslaan, dan is het meteen ook iets gebruiksvriendelijker (sic Berger), of gewoon als txt laten opslaan.

berger
28 March 2007, 21:36
Dat is juist, maar hoe krijgt hij ze dan in outlook express? Ik zie daar geen mogelijkheden voor een xls of txt bestand. Maar ik heb waarschijnlijk niet de laatste versie van OE.
Het is eigenlijk toch straf dat dat zo "ongemakkelijk" gaat tussen twee programma's van Microsoft.

compuchrisje
28 March 2007, 22:08
http://img339.imageshack.us/img339/7159/exportadressr1.jpg

De tweede optie bv zou door zowat elk mailprog moeten kunnen geaccepteerd worden. Een poging waard me dunkt?

berger
28 March 2007, 22:41
Dat is waar, maar ik vrees dat dat een csv bestand is, en zo is de cirkel rond! Maar dat lukt zeker als je daar een beetje mee experimenteert (en sukkelt).