Volledige versie bekijken : animaties bewegen niet in ontvangen email



Yvan
22 March 2007, 19:52
Hallo,
Men stelde mij volgende vraag.
Hij werkt met outlook express.

Hoe zou het komen dat als mijn maat een bewegend beeldje naar mij stuurt het beweegt en als hij het naar zichzelf stuurt niet ?
Hij heeft ondertussen alle dingen ingesteld van die rode kruisjes zoals java script enz.

Ik denk dat hij ergens een programma ontbreekt in de aard van java zelf, maar ben het ook niet zeker

Dank bij voorbaat
Yvan

Jaaanskeh
22 March 2007, 20:02
Welk formaat heeft het bewegend beeldje?

Yvan
22 March 2007, 20:05
Het zou gaan om een animated gif
groeten
Yvan

Jaaanskeh
22 March 2007, 20:12
Het kan te maken hebben dat de Gif wordt gecomprimeerd of verkleind en dan is de animatie meestal ool weg, als je hier op minatica een Gif upload van groter dan 100x100 dan zal hij ook niet bewegen.
Het zou kunnen dat dit ook bij deze mail gebeurd. Maar veel ken ik niet van outlook of outlook express

grtz

Yvan
22 March 2007, 21:56
Misschien weten andere mensen een reden.
Toch bedankt voor de reactie

flosh
26 March 2007, 11:48
ik denk dat je best de orriginele instellingen gebruikt van outlook

Yvan
26 March 2007, 14:16
Je hebt gelijk, als je zegt de originele instellingen te behouden, maar misschien moet men zich dan ook de bedenking maken waarom dat men kan de keuze maken tussen het al dan niet aanvinken van iets.
Kan men geen bewegende beelden zien, dan heeft dit een oorzaak en ze kan opgelost worden, in de vraagstelling van de persoon aan mij heb ik het vermoeden dat de oplossing gevonden gevonden is door het installeren van flash - player en enkele aanpassingen in zijn emailprogramma naar meer functionaliteit.

In wens bij deze iedereen te bedanken voor hun reactie
Yvan

Martin
28 March 2007, 18:06
Als je werkt met OE
Extra – Opties- Beveiliging-
Vink aan Internet – zone (Minder veilig maar meer functionaliteit)

En graag seintje terug